Mészáros Rezső (szerk.)

A globális gazdaság földrajzi dimenziói


9.1. táblázat. A legnagyobb médiakonglomerátumok és bevételeik 2008-ban
Médiavállalat
2008-as bevétel (milliárd dollár)
Time Warner
47
Walt Disney
37
,8
Vivendi
35
,4
News Corporation
32
,9
Bertelsmann
25
,6
General Electric (NBC Universal)*
16
,6
Viacom
14
,6
CBS
14
Sony
12
,8
Forrás: vállalati jelentések
* A General Electric esetében csak a médiából származó bevételeket tüntettük fel. Az NBC Universal a Vivendi és a General Electric közös tulajdona, a táblázatban mindkét vállalatnál a saját részesedése alapján adtuk meg a bevételeket.

A globális gazdaság földrajzi dimenziói

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 059 877 4

A mű a globális gazdaságot a társadalomföldrajz eszköztárával mutatja be - naprakész adatokkal, széleskörű szakirodalmi háttérrel, kiválóan illusztrált elemzésekkel, valamint az információs és kommunikációs technológiák révén gyökeresen átalakult globális gazdaság térszerkezetének bemutatásával. A lebilincselően olvasmányos mű a földrajzi és közgazdasági képzések számára éppúgy meggyőződéssel ajánlható, mint a téma iránt érdeklődő szakembereknek.

Kocsis Károly akadémikus

A globális gazdaság földrajzi dimenziói tovább erősíti azt a tendenciát, hogy a társadalomföldrajz a geográfián kívül is képes tartós tekintélyt szerezni. A szerzők színvonalas és információgazdag feldolgozást készítettek, amelybe beépítették más tudományterületek eredményeit is.

Hivatkozás: https://mersz.hu/meszaros-a-globalis-gazdasag-foldrajzi-dimenzioi//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave