Rekettye Gábor, Hetesi Erzsébet

Kínálatmenedzsment


LIDL

 
Filozófiánk: Maximális egyszerűség…
 
…hiszen üzletpolitikánk rendkívül egyszerű: azzal a céllal veszünk és adunk el, hogy Vásárlóinknak napi szükségleteiket a legjobb minőségben és a legkedvezőbb áron tudjuk biztosítani. A középpontban a Vásárló áll. A vevőközpontúság és a vevők elégedettsége képezik sikerünk alapját. Minőségi, friss és kedvező áruválasztékkal várjuk Vásárlóinkat, továbbá számos, hetenként változó aktuális ajánlatunkkal kívánjuk Vevőink igényeit mind teljesebben kiszolgálni.
 
Vállalati alapelvek:
  • A vevők elégedettsége formálja tetteinket.
  • Az átgondolt ár/teljesítmény arány biztosítja piaci helyzetünket.
  • Rövid döntések és egyszerű munkafolyamatok biztosítják sikerünket.
  • Gyorsabban növekszünk, mint versenytársaink.
  • A korrekt viselkedés mindenkivel szemben elvárt.
  • Megbecsüljük és támogatjuk egymást.
  • A kölcsönös bizalom szellemében betartjuk a megállapodásokat.
  • Üzlethálózataink egységes rendszerben működnek.
 
Dicséret, elismerés és kritika képessége határozza meg a vállalat légkörét a mindennapi munkában.
Körülvesszük magunkat „erős” munkatársakkal – minden területen biztosítjuk a helyettesítést.
Több mint 1200 különböző terméket kínálunk vásárlóinknak. Márkatermékek mellett megtalálja kitűnő sajátmárkás termékeinket és tejtermék-, mélyhűtött termék-, szalámi- és hústermék-, mindennap friss zöldség-gyümölcs, illetve széles pékárukínálatunkat. Minden termék szigorú minőségi ellenőrzés után kerül áruházainkba. Csak azok a beszállítók dolgozhatnak együtt a Lidl-el, akik ezeket a magas minőségi normákat betartják.
Kínálatunkat hetente aktuális és nagyon attraktív akciós termékekkel, mint pl. háztartási gépek, ruházati termékek, játékok stb., egészítjük ki.
A nagy sikert a vállalat alapstratégiájára vezetjük vissza: „Legjobb minőséget legkedvezőbb árakon”.
Nagy mennyiségek által elért kedvezmények, illetve az alapanyagok világpiaci árának kedvező alakulását is belekalkuláljuk árainkba. Tudatosan nem költünk túl sokat termékbemutatásra és áruházdíszítésre. Áruházainkat magas funkcionalitás, célszerűség, barátságos és tiszta eladótér jellemzi. A sorok és kínálatunk egyszerű és áttekinthető felosztása gyors és könnyű tájékozódást tesz lehetővé.
A Lidl 100%-osan barátságos! Áruházainkban a vevők állnak a középpontban, elégedettségük számunkra elengedhetetlenül fontos. Igyekszünk az áruházunkban töltött időt a lehető legkellemesebbé tenni számukra.
Így például a tisztaság ugyanolyan fontos számunkra, mint a rövid várakozási idő a kasszáknál. Munkatársaink bármely kérdésükre szívesen válaszolnak.
 
 

Kínálatmenedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 059 880 4

A 21. század globalizált gazdaságát mindenütt, így Magyarországon is a piacon lévő vállalatok éles versenye jellemzi. Így van ez nálunk, az autóiparban is. A vállalatok elsősorban kínálatukkal versenyeznek egymással. A neves szerzők által megírt Kínálatmenedzsment című könyv gyakorlati szempontból is helyesen fókuszál a kínált termékek minőségére, a kapcsolódó szolgáltatásokra, az árakra és a termékek, illetve a kínálattevők imázsára. A könyv áttekinti a kínálat menedzselésének minden részletét - úgy, olyan stílusban, hogy az a gyakorlatban dolgozók számára is érthető, érdekes és tanulságos olvasmány lehet. Úgy gondolom, hogy ezt a könyvet nemcsak a marketing és az értékesítés területén dolgozóknak, hanem a vállalati menedzserek széles körének, még a termékfejlesztésben dolgozó fejlesztőmérnököknek és formatervezőknek is nyugodt szívvel ajánlhatom.

Eppel János

a Porsche Hungaria Kft. ügyvezető igazgatója

Rekettye Gábor ugyanennél a kiadónál megjelent két korábbi sikeres műve - az Értékteremtés a marketingben, illetve Az ár a marketingben - külön tárgyalja a termékeknek és az áraknak a marketingben betöltött szerepét. A Hetesi Erzsébettel együtt írt Kínálatmenedzsment című könyv hiánypótló mű, mert a termék és az ár mellett a kínálat minden részletét górcső alá veszi, és kialakításának és piacra vitelének folyamatát interdiszciplinárisan kezelve mutatja be azt, hogy mely tényezők - legyenek ezek funkcionálisak, emocionálisak, vagy szimbolikusak - teszik a cégek kínálatát a globalizáció körülményei között is versenyképessé. A valós példákkal illusztrált mű élvezetes és könnyen érthető olvasmány is. Ajánlom a könyvet mindazon szakembereknek és diákoknak, akik már túl vannak az üzleti tudomány és a gyakorlat első megpróbáltatásain, s akik sikeresen szeretnék megoldani az elébük tornyosuló értékesítési problémákat.

Berács József

egyetemi tanár, Budapesti Corvinus Egyetem

Hivatkozás: https://mersz.hu/rekettye-hetesi-kinalatmenedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave