Agárdi Irma

Kereskedelmi marketing és menedzsment


3.4. táblázat. Budapesti bevásárlóközpontok
Átadás éve
Bevásárlóközpont
Eladótér
Üzletek száma
Parkolóhelyek száma
1980
Sugár Üzletközpont
35 900
120
400+700
1994
Budagyöngye
10 000
122
99
1996
Duna Plaza
34 000
200
1600
1996
Pólus Center
58 600
250
2500
1997
Csepel Plaza
19 800
68
473
1997
Europark
25 000
66
1000
1998
Lurdy Ház
42 000
100
1000
1998
Új Udvar
n.a.
60
n.a.
1999
Campona
53 000
150
2000
1999
WestEnd City Center
86 000
419
3000
2001
Mammut
56 000
330
1200
2001
MOM Park
20 000
70
1540
2001
Rózsakert Bevásárlóközpont
n.a.
50
230
2002
Árkád Üzletház
42 000
170
1350
2002
Stop.Shop Hűvösvölgy
7 000
33
280
2003
AsiaCenter
36 000
850
2200
2003
Stop.Shop Óbuda
14 000
19
400
2004
Stop.Shop Újpest
8 000
28
280
2004
Savoya Park
35 000
75
1600
2004
Récsei Center
18 000
18
n.a.
2007
Arena Plaza
66 000
200
2800
2009
Allee Bevásárlóközpont
47 000
107
1280

Kereskedelmi marketing és menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 016 8

Ez a könyv kitűnő összefoglalást ad a kereskedelemben megfigyelhető nemzetközi és hazai trendekről, a fontosabb ismeretekről és a kereskedők napi munkafolyamatait is bemutatja. Rég túl vagyunk már a klasszikus „olcsón venni - drágán eladni" kereskedelmi stratégián, a világ komplexszé vált, csatornastratégiákat kell kialakítani, versenyezni kell lokális, országos és bizonyos vállalatoknak globális szinten is. Jó szívvel ajánlom ezt a kiadványt minden olyan jelenlegi és leendő kollégámnak, akik vagy ebben a gyönyörű szakmában, vagy akár a termelői, beszállítói oldalon vállalnak munkát, hiszen az üzleti partnerek számára fontos, hogy ismerjék egymás sajátosságait és gondolkodását.

Boros Péter, kereskedelmi igazgató

Co-op Hungary Zrt.

A könyv nagyszerűen rendszerezi, összefoglalja, hogy miként gondolkoznak, terveznek, hogyan döntenek és milyen technikával, milyen módszerekkel működnek a kiskereskedelmi cégek. A szerző világos, érthető stílusban ismerteti meg az olvasót az elméleti összefüggésekkel, a nemzetközi és hazai gyakorlat példáival, tapasztalataival. Hiányzott egy ilyen mű a Kereskedelem és marketing szak oktatásához, de a könyvet nemcsak a felsőoktatásnak ajánlom, hanem a kereskedelmi vállalkozások vezetőinek is, hogy segítségével ellenőrizzék és továbbfejlesszék üzleti gyakorlatukat.

Dr. Piskóti István igazgató

Marketing Intézet, Miskolci Egyetem

Hivatkozás: https://mersz.hu/agardi-kereskedelmi-marketing-es-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave