Agárdi Irma

Kereskedelmi marketing és menedzsment


3.5. táblázat. Bevásárlóközpontok osztályozása
Csoportok
Alcsoportok
Általános rendeltetésű, különálló bevásárlóközpontok
Helyi
Kerületi Regionális
Szuperregionális
Általános rendeltetésű, hagyományos bevásárlókörzetekben működő bevásárlóközpontok
Térkitöltő
Bővítéssel kialakított
Városmag-felújítás része
Multifunkciós központok
Fesztiválközpontok
Tematikus bevásárlóközpontok
Kiegészítő központok
Szállodák
Repülőterek, vasútállomások
Nyaralóhelyek
Specializált központok
Új építésű Felújított
Centralizált központok
 
Forrás: Dawson, J. A. [1983] in Sikos T. T., Hoffmann I. [2004]: A fogyasztás új katedrálisai. Magyarország az ezredfordulón. Budapest, MTA Társadalomkutató Központ, 114–115. o.

Kereskedelmi marketing és menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 016 8

Ez a könyv kitűnő összefoglalást ad a kereskedelemben megfigyelhető nemzetközi és hazai trendekről, a fontosabb ismeretekről és a kereskedők napi munkafolyamatait is bemutatja. Rég túl vagyunk már a klasszikus „olcsón venni - drágán eladni" kereskedelmi stratégián, a világ komplexszé vált, csatornastratégiákat kell kialakítani, versenyezni kell lokális, országos és bizonyos vállalatoknak globális szinten is. Jó szívvel ajánlom ezt a kiadványt minden olyan jelenlegi és leendő kollégámnak, akik vagy ebben a gyönyörű szakmában, vagy akár a termelői, beszállítói oldalon vállalnak munkát, hiszen az üzleti partnerek számára fontos, hogy ismerjék egymás sajátosságait és gondolkodását.

Boros Péter, kereskedelmi igazgató

Co-op Hungary Zrt.

A könyv nagyszerűen rendszerezi, összefoglalja, hogy miként gondolkoznak, terveznek, hogyan döntenek és milyen technikával, milyen módszerekkel működnek a kiskereskedelmi cégek. A szerző világos, érthető stílusban ismerteti meg az olvasót az elméleti összefüggésekkel, a nemzetközi és hazai gyakorlat példáival, tapasztalataival. Hiányzott egy ilyen mű a Kereskedelem és marketing szak oktatásához, de a könyvet nemcsak a felsőoktatásnak ajánlom, hanem a kereskedelmi vállalkozások vezetőinek is, hogy segítségével ellenőrizzék és továbbfejlesszék üzleti gyakorlatukat.

Dr. Piskóti István igazgató

Marketing Intézet, Miskolci Egyetem

Hivatkozás: https://mersz.hu/agardi-kereskedelmi-marketing-es-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave