Agárdi Irma

Kereskedelmi marketing és menedzsment


9.3. táblázat. Kiskereskedelmi kommunikációs eszközök összehasonlítása
 
Ellenőrizhetőség
Rugalmasság
Hitelesség
Költségvonzat
Személytelen, fizetett kommunikációs eszközök
Tömegtájékoztatási eszközök
Magas
Alacsony
Alacsony
Közepes
Értékesítésösztönzés
Magas
Alacsony
Alacsony
Közepes
Üzlet kialakítása, hangulata
Magas
Alacsony
Alacsony
Közepes
Weboldal
Magas
Közepes
Alacsony
Közepes
Személyes fizetett kommunikációs eszközök
Személyes eladás
Közepes
Magas
Alacsony
Magas
Direkt marketing
Magas
Magas
Alacsony
Alacsony
Személytelen, nem fizetett
PR-tevékenység
Alacsony
Alacsony
Magas
Alacsony
Személyes, nem fizetett
Szájreklám
Alacsony
Alacsony
Magas
Nulla
Forrás: Levy, M., Weitz, B. [2004]: Retailing Management. (Exhibit 16-2), 523. o.

Kereskedelmi marketing és menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 016 8

Ez a könyv kitűnő összefoglalást ad a kereskedelemben megfigyelhető nemzetközi és hazai trendekről, a fontosabb ismeretekről és a kereskedők napi munkafolyamatait is bemutatja. Rég túl vagyunk már a klasszikus „olcsón venni - drágán eladni" kereskedelmi stratégián, a világ komplexszé vált, csatornastratégiákat kell kialakítani, versenyezni kell lokális, országos és bizonyos vállalatoknak globális szinten is. Jó szívvel ajánlom ezt a kiadványt minden olyan jelenlegi és leendő kollégámnak, akik vagy ebben a gyönyörű szakmában, vagy akár a termelői, beszállítói oldalon vállalnak munkát, hiszen az üzleti partnerek számára fontos, hogy ismerjék egymás sajátosságait és gondolkodását.

Boros Péter, kereskedelmi igazgató

Co-op Hungary Zrt.

A könyv nagyszerűen rendszerezi, összefoglalja, hogy miként gondolkoznak, terveznek, hogyan döntenek és milyen technikával, milyen módszerekkel működnek a kiskereskedelmi cégek. A szerző világos, érthető stílusban ismerteti meg az olvasót az elméleti összefüggésekkel, a nemzetközi és hazai gyakorlat példáival, tapasztalataival. Hiányzott egy ilyen mű a Kereskedelem és marketing szak oktatásához, de a könyvet nemcsak a felsőoktatásnak ajánlom, hanem a kereskedelmi vállalkozások vezetőinek is, hogy segítségével ellenőrizzék és továbbfejlesszék üzleti gyakorlatukat.

Dr. Piskóti István igazgató

Marketing Intézet, Miskolci Egyetem

Hivatkozás: https://mersz.hu/agardi-kereskedelmi-marketing-es-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave