Erdei János

Somlói galuskás gulyásleves

Tanulságos történetek a turizmusmarketing világából


Kerüld a középszerűséget!

A marketingszakma alighanem az egyik (kevés) általánosítható igazsága: kerüld a középszerűséget! Aki élményt szeretne eladni, azt nem teheti meg középszerű termékkel, középszerű marketingkommunikációval. A Best Health Austria legutolsó tanfolyamán, ahol 55 éves, őszülő fejjel az osztrák egészségturisztikai minősítő szervezet specialistájává képeztek ki, könyvtárnyi szakirodalomból kellett vizsgáznunk. Mégsem ez maradt meg számomra tartósan emlékeimben, hanem egy nagyon lezser előadó, Rolf Horina, aki sikeres turisztikai üzletemberből vált a 30-as éveinek végére gondolatait rendszerező magánzóvá, és öt év elmélkedési kitérő után kezdett el tanítani. „Ha cipőt veszel, vedd a legjobbat – mondta lábát az asztalra téve emlékezetes mondatában –, ha ruhát, csak a legjobbat, ha cigarettát, akkor Dunhillt!” – s ki-ki folytathatná a felsorolást saját kedvenc minőségi termékeivel, szálláshelyeivel, éttermeivel.

Somlói galuskás gulyásleves

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 143 1

Hivatkozás: https://mersz.hu/erdei-somloi-galuskas-gulyasleves//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave