Veres Zoltán

A szolgáltatásmarketing alapkönyve


Publicity

A nonprofit szolgáltatók kommunikációjában nagy szerepe van a PR-tevékenységnek. A PR célcsoportjainak meghatározásakor körültekintően kell eljárni. Egy oktatási intézményben például a belső PR célcsoportjai a következők: a hallgatók, az oktatók, az adminisztratív személyzet, a graduális hallgatók szülei, a főhatóság és az intézmény támogatói, vagyis mindenki, aki lényeges hatást gyakorol a szolgáltatástermék minőségére! Valamennyi csoport szükségleteit meg kell ismernünk. A szponzorok például az ismertség és a hírnév alapján dönthetnek arról, hogy kit támogassanak. Egy jótékonysági egyesületnek éppen ezért nemcsak önmagát kell reklámoznia, hanem ügyüknek is nyilvánosságot kell teremteni. Az adakozás mértéke ugyanis ezen a két szemponton múlik. Az egyesület névválasztása szintén fontos.

A szolgáltatásmarketing alapkönyve

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 059 739 5

Az élesedő versenynek köszönhetően a szolgáltatótevékenység fókuszában az ügyintézés minősége, biztonsága és gyorsasága, a meglévő és a potenciális ügyfélkapcsolatok elmélyítése áll. A szolgáltatásmarketing előtt álló legnagyobb kihívás, hogy képes-e javítani az ügyfelek vásárlásélményét, és hogy hogyan tud alkalmazkodni az új technológiák által átformált játékszabályokhoz. A kihívásokra a válaszok ebben a könyvben keresendők. Veres Zoltán munkáját nemcsak a marketing- és PR-szakemberek forgathatják haszonnal, de kétségkívül minden olyan szolgáltatószektorban tevékenykedő vállalat, intézmény vezetői és munkatársai is, melyeknek eredményességét döntően meghatározza, hogy milyen kép él róluk a fogyasztók fejében.

Domonkos András

vezérigazgató

Lombard Lízing Zrt.

„A könyv legnagyobb erénye, hogy teljes képet ad a szolgáltatásmarketing fejlődéstörténetéről, beleértve a legfrissebb eredményeket is. Gazdag forrásanyaga miatt nemcsak a marketingoktatók, hanem a témakör kutatói számára is nélkülözhetetlen olvasmány."

Éppen tíz éve, hogy Veres Zoltán könyvének első kiadását ezekkel a gondolatokkal ajánlottam az olvasók figyelmébe. A megújult kötetről ugyanazt tudom mondani, sőt, a bővített és átdolgozott kiadás már a bachelor- és masterképzések kurzusaihoz is külön fejezeteket tartalmaz friss esetekkel és trendkövető fogalomhasználattal. Egyszóval: alapkönyv.

Dr. Rekettye Gábor

tanszékvezető egyetemi tanár

Pécsi Tudományegyetem

Hivatkozás: https://mersz.hu/veres-a-szolgaltatasmarketing-alapkonyve//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave