Veres Zoltán

A szolgáltatásmarketing alapkönyve


12. táblázat. A szolgáltató reklámstratégiái
Nem fizikai sajátosság
Reklámstratégia
Leírás
Fizikai kiterjedés hiánya
Fizikai megjelenítés
Mutasd be a szolgáltatás egyedi, magas minőséget üzenő fizikai elemeit!
Általános
Rendszer bemutatása
Tényekkel és adatokkal igazold a rendszer kapacitását!
Teljesítmény bemutatása
Hivatkozz korábbi kedvező teljesítményadatokra!
Szolgáltatásepizód
Mutass be egy olyan mozgalmas szolgáltatás-sztorit, ami egy fontos szolgáltatáselemre utal!
Elvont
Szolgáltatás-igénybevételi epizód
Keress meg és mutass be olyan elégedett ügyfeleket, akik különleges epizódokat idéznek fel!
Nem specifikálható
Teljesítmény bemutatása
Hivatkozz független forrásokra a teljesítmény megítélésében!
Igénybevétel bemutatása
Mutass be a szolgáltatás jóságát tanúsító igénybe vevőket!
Megfoghatatlan
Szolgáltatásfolyamatepizód
Szemléletes módon, lépésrőllépésre mutasd be a szolgáltatásfolyamatot!
Esetleírás
Mutass be a közelmúltból egy esetet, amely arról szól, hogy mit tett a cég egy ügyfélért!
Forrás: Zeithaml et al. 2006, 493.

A szolgáltatásmarketing alapkönyve

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 059 739 5

Az élesedő versenynek köszönhetően a szolgáltatótevékenység fókuszában az ügyintézés minősége, biztonsága és gyorsasága, a meglévő és a potenciális ügyfélkapcsolatok elmélyítése áll. A szolgáltatásmarketing előtt álló legnagyobb kihívás, hogy képes-e javítani az ügyfelek vásárlásélményét, és hogy hogyan tud alkalmazkodni az új technológiák által átformált játékszabályokhoz. A kihívásokra a válaszok ebben a könyvben keresendők. Veres Zoltán munkáját nemcsak a marketing- és PR-szakemberek forgathatják haszonnal, de kétségkívül minden olyan szolgáltatószektorban tevékenykedő vállalat, intézmény vezetői és munkatársai is, melyeknek eredményességét döntően meghatározza, hogy milyen kép él róluk a fogyasztók fejében.

Domonkos András

vezérigazgató

Lombard Lízing Zrt.

„A könyv legnagyobb erénye, hogy teljes képet ad a szolgáltatásmarketing fejlődéstörténetéről, beleértve a legfrissebb eredményeket is. Gazdag forrásanyaga miatt nemcsak a marketingoktatók, hanem a témakör kutatói számára is nélkülözhetetlen olvasmány."

Éppen tíz éve, hogy Veres Zoltán könyvének első kiadását ezekkel a gondolatokkal ajánlottam az olvasók figyelmébe. A megújult kötetről ugyanazt tudom mondani, sőt, a bővített és átdolgozott kiadás már a bachelor- és masterképzések kurzusaihoz is külön fejezeteket tartalmaz friss esetekkel és trendkövető fogalomhasználattal. Egyszóval: alapkönyv.

Dr. Rekettye Gábor

tanszékvezető egyetemi tanár

Pécsi Tudományegyetem

Hivatkozás: https://mersz.hu/veres-a-szolgaltatasmarketing-alapkonyve//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave