Törőcsik Mária

Self-marketing

Személy és marketing kapcsolatok


A személymarketing területei

A marketingtudásnak egyre több helyen, területen vesszük hasznát, egyre több eset kapcsán tűnik fel a marketinggondolkodás nyoma, vagy éppen a marketingeszközök professzionális alkalmazása (Törőcsik, 2016a). Ez az „eszkaláció” (Fojtik, 2009) mintegy a marketing immanens része, működése állandóan új elemekkel bővül. Az már vitakérdés lehet, hogy ez az állandó változás minden életben maradó kategóriára érvényes-e, vagyis ettől különleges-e egyáltalán a marketing, vagy csak követi – mint más területek is – a megmaradás szabályát. Látjuk, hogy a marketing különféle orientációs stációiban miképp változnak a súlypontok (Rekettye, 2003; Berács, 2002; Lehota, 2005), a környezet változásának hatására miképp alakul az eszköztár, miképp módosulnak a kiemelt témakörök, a főbb diskurzusokba illeszkedő publikációk (Prónay, 2016), miképp alakul a fogyasztók magatartása (Törőcsik, 2016b). A kérdés tehát az, hogy a személyek marketingfókuszba kerülése új korszakot jelez-e a marketing történetében, vagy csak a szokott „bővülés” egy példája.

Self-marketing

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2018

ISBN: 978 963 454 149 3

Törőcsik Mária könyve a marketing kiterjesztett felfogásának elvét követi, amikor az egyén és a marketing viszonyát boncolgatja. A tőle megszokott élvezetes stílusban vezeti be az olvasót a téma összes dimenziójába. Meríthetünk belőle a saját élethelyzeteink megoldásához, de segíti a könyv a sikeres vagy éppen kudarcos életutak megértését is.

Különös erénye a kötetnek, hogy témája nem csak a marketing szakemberek számára érdekes, valamint az, hogy a tartalom minden korosztályt képes megszólítani.

Veres Zoltán

egyetemi tanár

Pannon Egyetem

Azoknak ajánlom a könyvemet, akik tudni akarják, milyen szálak szövődtek mára a személyek és a marketing között, és látni akarják a kapcsolódások működését.

Egyre gyakrabban érzékeljük a személyekre irányuló profi marketingmunkát, tapasztaljuk ennek erejét. Ezért tárgyalom a személymenedzselést; az arcpiacot, ami a cserélhető teljesítményű emberek piaca; az endorszálást, a híres emberek és márkák együttműködését; az Employer és Employee marketing összefüggéseit; a paraszociális kapcsolatokat, amik egy személy és egy karakter között jönnek létre.

Azoknak is ajánlom a könyvemet, akik döntési helyzetben vannak, vagy éppen egy életszakaszuk mérlegét akarják elkészíteni, amihez segítségnek a marketing gondolati struktúráját kínálom. Azoknak, akik ön-azonosan és hosszú távon akarják értékesebbé tenni magukat.

Tudom, hogy a témafelvetésem megoszthatja az olvasókat, de örülök azoknak, akik érdeklődéssel veszik kézbe a könyvet, abban bízva, hogy inspiráló, vagy akár vitára késztető gondolatokat kapnak.

a Szerző

Hivatkozás: https://mersz.hu/torocsik-self-marketing//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave