Törőcsik Mária

Fogyasztói magatartás

Insight, trendek, vásárlók


15. tábla. Generációk az új Yankelovich-riportokban
Generációk
Születési év
A generációk esszenciája
Boomer-utánzatok
1979–1991
karrier, függetlenség, hitelesség
X-generáció
1965–1978
hozzáértés, különbözőség, vállalkozás
Baby-boomers
1946–1964
egyéniség, fiatalság, egoizmus
Érettek
1946-ig
kötelesség, győzelem, csapatmunka
Forrás: Yankelovich-riport

Fogyasztói magatartás

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 737 1

Eladni olyan egyszerű!

Megnézed, merre megy a világ, pontosan kiválasztod a fogyasztóidat, majd felméred, mire vágynak a legjobban. És kész!

Már csak a terméket vagy a szolgáltatást kell hozzá csiszolnod.

Pont így csinálod? És hihetetlenül sikeres vagy? Akkor neked semmi szükséged erre a könyvre.

Mindenki más azonnal vegye a kezébe! Mert megtudja, hogyan működnek a trendek, kap tervezési modelleket és a mai magyar vásárlók szokásairól egy szuper pontos térképet, innovatív szegmensekkel.

Sőt, végre valaki részletesen leírta, mi a consumer insight!

Gábor Iván

Café Communications

Hivatkozás: https://mersz.hu/torocsik-fogyasztoi-magatartas//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave