Rekettye Gábor, Törőcsik Mária, Hetesi Erzsébet

Bevezetés a marketingbe


Termelési eszközök

A nem fogyasztási javak csoportba sorolására szintén többféle séma ismert. Az általunk vázolt kategorizálás azt tekinti csoportképző ismérvnek, hogy az adott áru milyen szerepet játszik a vevő termelési, illetve működési folyamatában, milyen kapcsolatban van azzal. Ez határozza meg ugyanis azt, hogy (1) az áru mennyire fontos a vevőnek, (2) a vásárló miből finanszírozza a termék beszerzését, és (3) a beszerzés költségeit hogyan számolja el; továbbá, hogy mindezek eredményeképpen milyen vásárlói magatartást tanúsít a termék beszerzésekor. A marketing-szakirodalom szerint a termelőeszközök beszerzése során jellemzően háromtípusú vásárlói magatartás különböztethető meg:

Bevezetés a marketingbe

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 759 3

Három dolgot emelek ki, ha a Bevezetés a marketingbe erényeit kell megragadnom. Elsőként azt, hogy szakít a klasszikus marketingkönyvek sémáival, és számos újszerű megközelítést mutat be. Másodszor a szerzők önmérsékletét az egyes témák kifejtésében. Harmadszor a szöveg könnyed stílusát. Ezektől lesz ez a könyv kifejezetten olvasóbarát. Azért ajánlom elolvasásra, mert azon ritka művek egyike, ami kedvet csinál egy olyan szakterülethez, amelynek művelése könnyűnek tűnik, a sikert azonban szűkösen mérik.

Dr. Veres Zoltán

sorozatszerkesztő

Pannon Egyetem, Veszprém

Hivatkozás: https://mersz.hu/rekettye-torocsik-hetesi-bevezetes-a-marketingbe//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave