Rekettye Gábor, Törőcsik Mária, Hetesi Erzsébet

Bevezetés a marketingbe


Hol, milyen forrásból?

A médiatervezés a hirdetések optimális elhelyezésének meghatározása az egyes médiumokban. A tervezés kiindulópontja sokszor maga a termék, illetve a márka, mivel annak tulajdonságai meghatározzák, milyen médiumban érdemes bemutatni, szerepeltetni. Például a gyorsan forgó fogyasztási cikkek (FMCG) gyakran szerepelnek a televízióban, mert igen széles körű érdeklődésre tarthatnak számot, míg a nagy beruházást igénylő vagy speciális igényt kielégítő termelőeszközök inkább direkt, személyes értékesítési csatornákon keltik fel a leendő vásárlók figyelmét. Fontos szempontot jelent emellett a tervezett célok és üzenetek jellemzőinek összehangolása a médiumok tulajdonságaival. A rendelkezésre álló költségkeret is meghatározza, mely médiumokban érdemes gondolkodni. További mérlegelendő tényező a célközönség médiahasználata, médiafogyasztási szokásai.

Bevezetés a marketingbe

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 759 3

Három dolgot emelek ki, ha a Bevezetés a marketingbe erényeit kell megragadnom. Elsőként azt, hogy szakít a klasszikus marketingkönyvek sémáival, és számos újszerű megközelítést mutat be. Másodszor a szerzők önmérsékletét az egyes témák kifejtésében. Harmadszor a szöveg könnyed stílusát. Ezektől lesz ez a könyv kifejezetten olvasóbarát. Azért ajánlom elolvasásra, mert azon ritka művek egyike, ami kedvet csinál egy olyan szakterülethez, amelynek művelése könnyűnek tűnik, a sikert azonban szűkösen mérik.

Dr. Veres Zoltán

sorozatszerkesztő

Pannon Egyetem, Veszprém

Hivatkozás: https://mersz.hu/rekettye-torocsik-hetesi-bevezetes-a-marketingbe//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave