Rekettye Gábor, Törőcsik Mária, Hetesi Erzsébet

Bevezetés a marketingbe


1.11. ábra. Az előkészítés és a végrehajtás összefüggése
 
Az előkészítés (stratégia, terv, program)
Alkalmas
Alkalmatlan
A végrehajtás kitűnő
Siker
A kitűzött célok teljesülnek
Kudarc vagy változtatás
A rossz terv tökéletes végrehajtása felgyorsítja a kudarcot. Esetleg időt ad a vezetésnek a tervek változtatására
A végrehajtás gyenge
Probléma
A rossz végrehajtás azt a látszatot keltheti, hogy a terv volt alkalmatlan, és arra késztetheti a vezetést, hogy a jó tervet rosszabbra cserélje
Kudarc
A rossz előkészítést nehéz tetten érni, mert a végrehajtás bukása eltakarja a rossz tervezést

Bevezetés a marketingbe

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 759 3

Három dolgot emelek ki, ha a Bevezetés a marketingbe erényeit kell megragadnom. Elsőként azt, hogy szakít a klasszikus marketingkönyvek sémáival, és számos újszerű megközelítést mutat be. Másodszor a szerzők önmérsékletét az egyes témák kifejtésében. Harmadszor a szöveg könnyed stílusát. Ezektől lesz ez a könyv kifejezetten olvasóbarát. Azért ajánlom elolvasásra, mert azon ritka művek egyike, ami kedvet csinál egy olyan szakterülethez, amelynek művelése könnyűnek tűnik, a sikert azonban szűkösen mérik.

Dr. Veres Zoltán

sorozatszerkesztő

Pannon Egyetem, Veszprém

Hivatkozás: https://mersz.hu/rekettye-torocsik-hetesi-bevezetes-a-marketingbe//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave