Rekettye Gábor, Törőcsik Mária, Hetesi Erzsébet

Bevezetés a marketingbe


4.2. táblázat. A vásárlási döntések típusai
Érintettség
Döntési típusok
Értelmi
Érzelmi
erős
erős
igazi vásárlási döntés (extenzív)
erős
nem erős
leegyszerűsített vásárlási döntés (limitált)
nem erős
erős
impulzusvásárlás
nem erős
erős
szokásokon alapuló, habituális vásárlási döntés (márkahű)
nem erős
nem erős
szokásokon alapuló, habituális vásárlási döntés (kvázi márkahű)

Bevezetés a marketingbe

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 759 3

Három dolgot emelek ki, ha a Bevezetés a marketingbe erényeit kell megragadnom. Elsőként azt, hogy szakít a klasszikus marketingkönyvek sémáival, és számos újszerű megközelítést mutat be. Másodszor a szerzők önmérsékletét az egyes témák kifejtésében. Harmadszor a szöveg könnyed stílusát. Ezektől lesz ez a könyv kifejezetten olvasóbarát. Azért ajánlom elolvasásra, mert azon ritka művek egyike, ami kedvet csinál egy olyan szakterülethez, amelynek művelése könnyűnek tűnik, a sikert azonban szűkösen mérik.

Dr. Veres Zoltán

sorozatszerkesztő

Pannon Egyetem, Veszprém

Hivatkozás: https://mersz.hu/rekettye-torocsik-hetesi-bevezetes-a-marketingbe//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave