Zátori Anita

Élménymenedzsment a turizmusban


Milyen jellegű szolgáltatásnyújtással és értékteremtő folyamattal kívánják kielégíteni a fogyasztói igényeket? Milyen lehetősége van a fogyasztónak az aktív részvételre? Érdeke-e a szolgáltatónak a fogyasztó minél mélyebb bevonása az élménybe? Mennyire interaktív a túra?

Az interjúk és a megfigyelések alapján összegezve elmondható, hogy a standard kiscsoportos túraszolgáltatók tevékenységük megvalósítása során jelentős mértékben fogyasztó- és élményközpontúak mind az interakció minősége, mind a bevonás és a túra résztvevőjének aktivizálása terén. A csoport méretének azonban ebben meghatározó szerepe lehet.

Élménymenedzsment a turizmusban

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2018

ISBN: 978 963 454 232 2

Abban a korban élünk, amikor már szinte minden „élmény”, akár a napi bevásárlás is. A szolgáltatások fogyasztása, helyszínek meglátogatása vagy akár a rokonlátogatás is mind-mind valamilyen élménnyel jár. A turisztikai, vendéglátóipari vagy eseményszervező vállalakozás számára azonban nem a „valamilyen élmény” létrahozása a cél, hanem a vendégek elvárásainak megfelelő vagy azon túl is mutató élmények létrehozása, amely egyúttal képes a szolgáltató vállalkozás céljainak megvalósulását is támogatni.

Ajánlom a könyvet mindazoknak, akik számára fontos az élmények kialakításának és létrehozásának folyamata és módszertana, amelyeket alkalmazhatnak is saját munkájukban, üzemelésükben.

Puczkó László

A kötet 2020-tól a Turizmus és mobilitás című online sorozat tagjaként jelenik meg.

Hivatkozás: https://mersz.hu/zatori-elmenymenedzsment-a-turizmusban//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave