Avornicului Mihály, Gubán Ákos, Seer László, Szőcs Izabella

Az internet és lehetőségei

Üzleti és jogi szemszögből


Az online marketingkommunikáció célja és története

Az online marketingkommunikáció témaköre az online marketing (vagy tágabb értelemben digitális marketing) keretén belül helyezkedik el. Ebben a fejezetben elsősorban az online marketingkommunikáció jelentéséről, eszköztáráról és kapcsolódó jelenségeiről lesz szó, de fontosnak találjuk, hogy egy rövid bevezetőt nyújtsunk ehhez a témakörhöz.

Az internet és lehetőségei

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2019

ISBN: 978 963 454 338 1

A könyv célja, hogy bevezesse az olvasót az internetes ügyletek világába, és példákon keresztül hozzásegítse e manapság igen népszerű és nélkülözhetetlen lehetőség minél mélyebb szintű elsajátításához.

Hivatkozás: https://mersz.hu/avornicului-guban-seer-szocs-az-internet-es-lehetosegei//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave