Avornicului Mihály, Gubán Ákos, Seer László, Szőcs Izabella

Az internet és lehetőségei

Üzleti és jogi szemszögből


Tartalommarketing

A tartalommarketing mindazon technikáknak és törekvéseknek a gyűjtőneve, melyek célja az érdeklődők és vásárlók tanítása, a márkánkkal (termékünkkel/szolgáltatásunkkal) szembeni bizalmának növelése, vásárlói döntésének segítése. A tartalommarketing, ahogy azt a neve is mutatja, tartalomgyártással próbálja elérni a felti célokat.

Az internet és lehetőségei

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2019

ISBN: 978 963 454 338 1

A könyv célja, hogy bevezesse az olvasót az internetes ügyletek világába, és példákon keresztül hozzásegítse e manapság igen népszerű és nélkülözhetetlen lehetőség minél mélyebb szintű elsajátításához.

Hivatkozás: https://mersz.hu/avornicului-guban-seer-szocs-az-internet-es-lehetosegei//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave