Jászberényi Melinda (szerk.)

A kulturális turizmus sokszínűsége


A turizmus szempontrendszere

Piacra vitel a marketing szempontok figyelembevételével. Piacképes termék, amire kereslet jelentkezik, a jó árstratégia, a helyes értékesítési csatorna kiválasztása és jól célzott promóció. Bármelyik hiánya vagy téves megállapítása a termék bukásához vezethet. Ha egy tökéletes ajánlati csomagot rosszul árazunk be, a piac nem képes beazonosítani. Gyakran történik hasonló Magyarországon a kultúra termékeinek nemzetközi promotálása során. Az alacsony ár értelmezhetetlenné teszi a helyszínt, az előadót vagy magát a produkciót. De ugyanúgy, ha egy következő évadra szóló előadást a szállodai szobákban elhelyezett katalógusokban teszünk közzé, semmilyen eredményre ne számítsunk.

A kulturális turizmus sokszínűsége

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2020

ISBN: 978 963 454 522 4

A kötet hiánypótló, szellemisége, szakmai mondanivalója teljes mértékben megfelel a legkorszerűbb turizmológiai, kultúra- és menedzsmenttudományi elvárásoknak. Szerzőgárdája – a témához illeszkedően sokszínű – egyrészt a kutatói, oktatói oldalt, másrészt a kultúra és a média területét reprezentálja. Az egyes fejezeteket olyan szakemberek neve fémjelzi, akik hitelesen, a turizmus modern, transzdiszciplináris fogalomrendszerében gondolkodva adják közre a turizmus és a kultúra szimbiózisának egy-egy szegmensét. A feldolgozott témák izgalmasak, a turizmuskutatás és a turizmusipar fő áramlatához tartoznak, a szövegezés stílusa a tudományosság és a közérthetőség kritériumának egyaránt megfelel.

A kötet 2020-tól a Turizmus és mobilitás című online sorozat tagjaként jelenik meg.

Hivatkozás: https://mersz.hu/jaszberenyi-a-kulturalis-turizmus-sokszinusege//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave