Veres Zoltán

A szolgáltatásmarketing alapkönyve

Bővített kiadás


36. táblázat. Szolgáltatások osztályozása a tárgyi környezet működése alapján
Servicescape használata
Servicescape összetettsége
Teljes
Szűk körű
  • Önkiszolgáló (csak igénybe vevő)
  • Golfpálya
  • Szörfözés
  • ATM
  • Jegyautomata
  • Postai kioszk
  • Mozi
  • Expressz postaláda
  • Interperszonális szolgáltatások (az igénybe vevő is és a személyzet is)
  • Szállodák
  • Éttermek
  • Klinika
  • Kórház
  • Bank
  • Légitársaság
  • Iskola
  • Vegytisztítás
  • Szendvicsárus
  • Fodrászszalon
  • Távszolgáltatás (csak a személyzet)
  • Telefontársaság
  • Biztosító társaság
  • Közmű
  • Számos professzionális szolgáltatás
  • Telefonos postai rendelés
  • Automatizált hangpostai szolgáltatások
Forrás: Bitner 1992.

A szolgáltatásmarketing alapkönyve

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2021

ISBN: 978 963 454 641 2

Az élesedő versenynek köszönhetően a szolgáltatótevékenység fókuszában az ügyintézés minősége, biztonsága és gyorsasága, a meglévő és a potenciális ügyfélkapcsolatok elmélyítése áll. A szolgáltatásmarketing előtt álló legnagyobb kihívás, hogy képes-e javítani az ügyfelek vásárlásélményét, és hogy hogyan tud alkalmazkodni az új technológiák által átformált játékszabályokhoz. A kihívásokra a válaszok ebben a könyvben keresendők. Veres Zoltán munkáját nemcsak a marketing- és PR-szakemberek forgathatják haszonnal, de kétségkívül minden olyan szolgáltatószektorban tevékenykedő vállalat, intézmény vezetői és munkatársai is, melyeknek eredményességét döntően meghatározza, hogy milyen kép él róluk a fogyasztók fejében.

Domonkos András

a Lombard Lízing Zrt. alapítója

Az elmúlt évektől kezdődően az ipar 4.0, és azon belül is a digitalizáció gyors fejlődése, alapvető változásokat követel meg a vállalatok menedzselésében és marketingjében. Így van ez a szolgáltatások területén is. Éppen ezért örömmel üdvözlöm, hogy Veres Zoltán az új követelményeknek megfelelően bővítette a 2009-ben írt könyvét. Így ez az új kiadás, megőrizve a korábbi művének erényeit, még a legkényesebb igényeknek is megfelel. Biztos vagyok benne, hogy a könyv mind a szakmában dolgozók, mind az oktatók, hallgatók és a kutatók körében továbbra is alapműnek fog számítani.

Rekettye Gábor

az MTA doktora

Professor Emeritus

Pécsi Tudományegyetem

Hivatkozás: https://mersz.hu/a-szolgaltatasmarketing-alapkonyve-bovitett-kiadas//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave