A biológia tanításának elmélete és gyakorlata
Tartalomjegyzék
- Marketingkutatás 4.0
- Impresszum
- Előszó a bővített kiadáshoz
- Bevezetés
- 1. Trendek, változások a marketingkutatásban
- 1.1. A marketingkutatás megváltozott értelmezési kerete, definíciója
- 1.2. A marketingkutatás hagyományos működési modellje
- 1.3. A marketingkutatás magyarországi helyzete
- 1.4. A marketingkutatás változásait befolyásoló technológiai trendek
- 1.5. A gazdasági válság hatása a marketingkutatási iparágra
- Felhasznált irodalom
- 1.1. A marketingkutatás megváltozott értelmezési kerete, definíciója
- 2. Trendek, változások a fogyasztói és a vállalati oldalon
- 3. Válaszok az alkalmazott marketingkutatásban
- 4. Új irányok a marketingkutatásban
- 5. Új megoldások az online kvantitatív megkérdezésekben
- 6. Új megoldások az online kvalitatív megkérdezésekben
- 7. Műszeres és digitális megfigyelések
- 8. Innovatív adatelemzés és adatmegjelenítés
Kiadó: Akadémiai Kiadó
Online megjelenés éve: 2022
ISBN: 978 963 454 787 7
A szerzők által jegyzett 2015-ös kiadású, azonos című kötet az utóbbi évtized egyetlen átfogó biológia szakmetodikával foglalkozó felsőoktatási tankönyve erősen hiánypótló munka, de az elmúlt évek során a kiadvány veszített korszerűségéből. Ennek több oka is van: A fent leírtak miatt a tankönyv új kiadása sürgetővé vált. Az átdolgozott műben célkitűzésünk a következők megjelenítése volt: A kiadvány és terjedelmes digitális melléklete minden olyan felsőoktatási intézményben felhasználható, ahol biológiatanár-képzés folyik, de az új eredmények és módszerek közlése és feldolgozása miatt a gyakorló biológiatanárok, illetve a továbbképzésüket végző intézmények körében is jelentős érdeklődésre számíthat.
Hivatkozás: https://mersz.hu/kriska-karkus-a-biologia-tanitasanak-elmelete-es-gyakorlata//
BibTeXEndNoteMendeleyZotero