Rekettye Gábor, Törőcsik Mária, Hetesi Erzsébet (szerk.)

Bevezetés a marketingbe

2., bővített kiadás


5.2. táblázat. A vásárlási döntések típusai
Érintettség
Döntési típusok
Értelmi
Érzelmi
erős
erős
igazi vásárlási döntés (extenzív)
erős
nem erős
leegyszerűsített vásárlási döntés (limitált)
nem erős
erős
impulzusvásárlás
nem erős
erős
szokásokon alapuló, habituális vásárlási döntés (márkahű)
nem erős
nem erős
szokásokon alapuló, habituális vásárlási döntés (kvázi márkahű)

Bevezetés a marketingbe

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2022

ISBN: 978 963 454 776 1

Hét éve jelent meg a Bevezetés a marketingbe első kiadása, melyből azóta sok ezer egyetemi hallgató és vállalati szakember ismerte meg a szakterület alapjait. Az új kiadás letisztult szerkezete, könnyed, de szakszerű stílusa megőrizte az előző kiadás erényeit. A tartalom frissítése a legújabb trendek tárgyalásával olyan művet eredményezett, melyet az első olvasók mellett az első kiadás olvasóinak is megéri kézbe venni.

Dr. Veres Zoltán
sorozatszerkesztő, egyetemi tanár
Pannon Egyetem, Veszprém

Hivatkozás: https://mersz.hu/rekettye-torocsik-hetesi-bevezetes-a-marketingbe-bovitett-kiadas//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave