Matiscsákné Lizák Marianna (szerk.)

Emberi erőforrás gazdálkodás


Ellenőrző kérdések

  1. Különböztesse meg egymástól a tanulási formákat (formális, nonformális, informális tanulás)! Példákat is említsen!
  2. Mit jelent az „LLL” rövidítés? Hogyan értelmezhető az általa jelzett folyamat?
  3. Mit jelent az „akkreditáció” kifejezés? Mi a FAT?
  4. A felnőttképzési törvény szerint a képzési programnak milyen információkat kell feltétlenül tartalmaznia?
  5. A felnőttek élethelyzete, jellemzői hogyan befolyásolják oktatásukat, képzésüket?
  6. Milyen adatgyűjtési módszerek alkalmazhatók a fejlesztési (képzési) igények felmérésére?
  7. Melyek a felnőttképzésben közreműködő oktató fő feladatai? Milyen a „jó” felnőtt-oktató?
  8. Ismertessen röviden néhány képzési technikát!
  9. Melyek a vállalati képzések leggyakoribb fajtái?
  10. Milyen feladatai vannak az oktatásszervezőnek? Milyen kompetenciákkal kell rendelkeznie?
  11. Mikor, mit, és hogyan mérjünk, ha a felnőttképzési tanfolyam (tréning) eredményességét akarjuk vizsgálni?
  12. Melyek a tudásszintmérő feladatlap „jósági” kritériumai?
  13. Mi a különbség a mentorálás és a coaching között?

Emberi erőforrás gazdálkodás

Tartalomjegyzék


Kiadó: Wolters Kluwer Kft.

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 295 617 6

A könyv szerzői - több felsőoktatási intézmény (Eger, Gödöllő, Miskolc, Szeged és Pécs) HR iránt elkötelezett oktatói és kutatói - egy egységes, az emberi erőforrás gazdálkodással kapcsolatos felfogás bemutatását tűzték ki célul.

A kiadvány a nemzetközi és hazai sztenderdeknek megfelelő témaköröket mutatja be, de elsődleges célja, hogy az elmúlt években megjelenő új módszereket, fogalmakat, eszközöket és gyakorlatokat ismertesse. Egyes fejezetei önmagukban is értelmezhetőek, így a könyv alkalmas különböző oktatási intézmények különböző tantárgyainak oktatására is.

Hivatkozás: https://mersz.hu/matiscsakne-emberi-eroforras-gazdalkodas//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave