Demeter Krisztina (szerk.)

Termelés, szolgáltatás, logisztika


Sarokpontok a minőségmenedzsmentben

Talán már az eddigiekből is kitűnik, hogy a minőségmenedzsment rendkívül sokrétű megközelítést igényel. Sikerességéhez szükség van megfelelő technikákra, rendszerekre és azok ismeretére ugyanúgy, mint az alkalmazottak és a vezetők megfelelő hozzáállására, szemléletére. A minőségmenedzsment nemcsak azt jelenti, hogy képesek vagyunk folyamatosan ugyanazt előállítani, hanem állandó változást, fejlődést követel meg a szervezettől. A továbbiakban néhány olyan sarokpontról szólunk részletesebben, amelyek nélkül a minőségmenedzsment nem tud jól működni.

Termelés, szolgáltatás, logisztika

Tartalomjegyzék


Kiadó: Wolters Kluwer Kft.

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 295 608 4

A Budapesti Corvinus Egyetem Logisztika és Ellátási Lánc Menedzsment Tanszékének könyvét ajánljuk, egy olyan könyvet, amely az oktatásban, gyakorlatban, kutatásban felhalmozott mintegy két évtizedes kollektív tudásanyagra épít. A „Termelés, szolgáltatás, logisztika” a felsorolt területek stratégiai vonulataira helyezi a hangsúlyt, stratégiai döntéseket, magyarázatokat, összefüggéseket felsorakoztatva azzal a céllal, hogy az Olvasók döntéseiket tudatosan és körültekintően tudják meghozni. Külön figyelmet szentel a hálózatos gazdaságnak, a globalizációnak, a szolgáltatások rendkívüli megerősödésének, vagy a fenntarthatóság kérdéseinek és következményeinek. A jól strukturált elméleti kereteket, fogalmakat, összefüggéseket számos gyakorlati példával támasztja alá, így azokat érthetővé teszi az elmélettől távolabb elhelyezkedő Olvasók számára is.

Hivatkozás: https://mersz.hu/demeter-termeles-szolgaltatas-logisztika//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave