Cím:
Alapmarketing
Alapmarketing

Kiss Mariann

Alapmarketing


Akadémiai Kiadó
ISBN: 978 963 05 9827 9
Online megjelenés éve: 2016

A 21. század marketingmenedzsmentjének hagyományos és online eszközeit mutatja be a könyv.

Az aktuális témák és kérdéskörök nemcsak a marketing szakma utolsó éveinek fejlődését jelzik, hanem visszatükrö­zik azt az igényt, hogy a marketingdöntések egyre nagyobb biztonságot és kockázatot takarjanak, hiszen a döntések mind magasabb költségráfordítással járnak.

Kiknek ajánljuk a könyvet?

A könyv egyaránt használható önálló munkára vagy intézmé­nyes oktatás keretében történő feldolgozásra.

Mindazok eredményesen alkalmazhatják - legyenek bár cégvezetők, vállalkozók, egyetemi hallgatók vagy a téma iránt érdeklődők -, akik napi munkájuk során marketingfeladatokkal találkoznak.