4.2. Study 2: The Instructors’ Questionnaire Study
- Technology in English teaching • The Hungarian university context
- Copyright page
- Series editors’ foreword
- Acknowledgements
- 1. Introduction
- chevron_right2. Theoretical and Empirical Background
- chevron_right2.1. Terminology
- chevron_right2.2. Theoretical Background
- chevron_right2.3. Towards ICT Integration Into Education
- chevron_right2.4. Enablers and Barriers of ICT Inclusion in Education
- chevron_right2.5. Empirical Research Into ICT Inclusion Into Education
- chevron_right2.6. The Hungarian Context
- chevron_right2.7. Educational Technology Amid Covid-19
- 2.8. Niches and Rationale for Further Research
- chevron_right3. Research Methods
- chevron_right3.1. Study 1: The Learners’ Questionnaire Study
- chevron_right3.2. Study 2: The Instructors’ Questionnaire Study
- chevron_right3.3. Study 3: The Learners’ Interview Study
- chevron_right3.4. Study 4: The Instructors’ Interview Study
- chevron_right3.5. An Overview of Quality Control Measures and Ethical Considerations
- chevron_right4. Results and Discussion
- chevron_right4.1. Study 1: The Learners’ Questionnaire Study
- chevron_right4.2. Study 2: The Instructors’ Questionnaire Study
- chevron_right4.3. Study 3: The Learners’ Interview Study
- 4.3.1. The Worldwide Presence of Technology and its Advantages and Disadvantages (Study3RQ1)
- 4.3.2. The Sources of the Learners’ Interest in Technology and ICT Knowledge (Study3RQ2)
- 4.3.3. ICT Integration Into University Instruction (Study3RQ3)
- 4.3.4. Using ICT for Learning Purposes (Study3RQ4)
- 4.3.5. ICT for (Private, Planned, or Ongoing) Teaching Purposes (Study3RQ5)
- 4.3.6. Covid-19-Triggered Changes in ICT Practices (Study3RQ6)
- 4.3.7. Perceived Ways of Future Educational Technology Development (Study3RQ7)
- 4.3.1. The Worldwide Presence of Technology and its Advantages and Disadvantages (Study3RQ1)
- chevron_right4.4. Study 4: The Instructors’ Interview Study
- 4.4.1. The Worldwide Presence of Technology and its Advantages and Disadvantages (Study4RQ1)
- 4.4.2. The Sources of the Instructors’ Interest in Technology and ICT Knowledge (Study4RQ2)
- 4.4.3. Instructors’ Expert Thinking Processes Behind Skilful Technology Integration (Study4RQ3)
- 4.4.4. Using ICT for Instructional Purposes (Study4RQ4)
- 4.4.5. ICT Inclusion Into the Education of Future EFL Teachers (Study4RQ5)
- 4.4.6. Covid-19-Triggered Changes in ICT Practices (Study4RQ6)
- 4.4.7. Perceived Ways of Future Educational Technology Development (Study4RQ7)
- 4.4.1. The Worldwide Presence of Technology and its Advantages and Disadvantages (Study4RQ1)
- 4.5. Discussion of Synthesised Findings
- chevron_right5. Conclusions
- References
- chevron_rightAppendices
- Appendix A: The English Translation of the Reliable Scales of the Learners’ Pilot Questionnaire
- Appendix B: The English Translation of the Reliable Scales of the Learners’ Main Questionnaire
- Appendix C: The English Translation of the Reliable Scales of the Instructors’ Pilot and Main Questionnaires
- Appendix D: The English Translation of the Learners’ Interview Guide
- Appendix E: Coded Example Segment of the Learners’ Interview and Some Code Samples
- Appendix F: The English Translation of the Instructors’ Interview Guide
- Appendix G: Coded Example Segment of the Instructors’ Interview and Some Code Samples
- Appendix A: The English Translation of the Reliable Scales of the Learners’ Pilot Questionnaire
be kell jelentkezned.
be kell jelentkezned.
MeRSZ+ előfizetés szükséges.
Mappába rendezés
Helyezd a kiadványt az általad választott mappá(k)ba!Letöltés
A letöltés befejezése után azonnal olvashatod a kiadványt.
A letöltéshez MeRSZ+ előfizetés szükséges.
Mappáim
Még nem hoztál létre mappát.
Új mappa
Szerkesztés
Törlés
1 órás próbaidőszak elindítása
Szeretném kipróbálni a MeRSZ+ kibővített funkcióit.
MeRSZ+ funkció
A beállítások között a gomb segítségével választhatsz, hogy fejezetről fejezetre lapozva vagy inkább folyamatosan görgetve olvasnád-e a könyvet.
Hírlevél-feliratkozás
MeRSZ+ funkció
Az Akadémiai Digitális Archívumban hozzáférhetsz az Akadémiai Kiadó 1950–1996 között megjelent több ezer kötetéhez. A gyűjteményben való böngészéshez a MeRSZ saját keresőjét használhatod.
Próbáld ki a MeRSZ+ funkciókat ingyen!
1 órás díjmentes használathoz kattints az Kipróbálom gombra.
A kiadványokat, képeket, kivonataidat kedvencekhez adhatod, hogy a tanulmányaidhoz, kutatómunkádhoz szükséges anyagok mindig kéznél legyenek.
Próbáld ki a MeRSZ+ funkciókat ingyen!
1 órás díjmentes használathoz kattints az Kipróbálom gombra.
Ha nincs még felhasználói fiókod, regisztrálj most, vagy lépj be a meglévővel!
MeRSZ+ funkció
A kiadványokat, képeket mappákba rendezheted, hogy a tanulmányaidhoz, kutatómunkádhoz szükséges anyagok mindig kéznél legyenek.
Próbáld ki a MeRSZ+ funkciókat ingyen!
1 órás díjmentes használathoz kattints az Kipróbálom gombra.
MeRSZ+ funkció
Intézményi hozzáféréssel az eddig elkészült kivonataidat megtekintheted, de újakat már nem hozhatsz létre.
Próbáld ki a MeRSZ+ funkciókat ingyen!
1 órás díjmentes használathoz kattints az Kipróbálom gombra.
MeRSZ+ funkció
Választhatsz, hogy fejezetről fejezetre lapozva vagy inkább folyamatosan olvasnád-e a könyveket. A görgetősávon mindig láthatod, hol tartasz, mintha csak egy nyomtatott könyvet tartanál a kezedben.
Próbáld ki a MeRSZ+ funkciókat ingyen!
1 órás díjmentes használathoz kattints az Kipróbálom gombra.