3. Üzleti kapcsolat – a hálózat elemzésének meghatározó egysége és a versenyképességének fontos forrása

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Ez a fejezet a hálózatok alapegységére, a diadikus kapcsolatokra fókuszál és a bizalom összetett jelenségét elemzi. Először a bizalomraméltóság kölcsönösségének szerepét teszteli kétoldalú kapcsolatokban, majd az ún. bizalmi elégedettség hatását vizsgálja, szintén ezen az elemzési szinten. Mint látni fogjuk, a kapcsolati bizalom jelensége igen összetett, ezért mindkét alfejezetben tárgyaljuk az empirikus kutatás mögötti elméleti megfontolásokat és a kapcsolódó fogalomhasználatot.
Tartalomjegyzék navigate_next
Keresés a kiadványban navigate_next

A kereséshez, kérjük, lépj be!
Könyvjelzőim navigate_next
A könyvjelzők használatához
be kell jelentkezned.
Jegyzeteim navigate_next
Jegyzetek létrehozásához
be kell jelentkezned.
    Kiemeléseim navigate_next
    Mutasd a szövegben:
    Szűrés:

    Kiemelések létrehozásához
    MeRSZ+ előfizetés szükséges.
      Útmutató elindítása
      delete
      Kivonat
      fullscreenclose
      printsave