Papp-Váry Árpád

Márkázott szórakoztatás

A termékmegjelenítés nemzetközi és hazai alkalmazása


Termékmegjelenítés az együttműködés pénzügyi háttere szerint

Mennyibe kerül, hogy márkánkat elhelyezhessük egy mozifilmbe? Nos, mivel nincs standard product placement (különösen mozifilmek esetén nincs), ezért nincs standard árazás se. Az összes tényezőt talán lehetetlen is felsorolni, de az alábbiak befolyásolhatják a termékmegjelenítés árát (hangsúlyozottan mozifilm esetében, a többi műfaj később kerül elő):

Márkázott szórakoztatás

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 791 3

Ön most egy olyan könyvet tart a kezében, amely a legszélesebb látókörrel, a legfrissebb példák kiemelésével, imponáló éleslátással mutatja be a marketing és a szórakoztatás világának különös találkozását.

Sas István

reklámpszichológus, reklámfilmrendező

Papp-Váry Árpád könyve a 21. századi „edutainment" műfaj eklatáns példája: szórakoztatva okít. A filmekből, televíziós produkciókból vett példákon, színes sztorikon átívelve az olvasó szinte észrevétlenül szippantja magába a jogi, történelmi, képalkotási és egyéb média vonatkozású kemény információkat.

Dr. Koltai Andrea

kereskedelmi vezető, Chello Central Europe

Ez a könyv hiánypótló és iránymutató mű a termékelhelyezésről. Jó elméleti alapot ad marketingkommunikációs szakembereknek, de szórakoztató olvasmány a téma iránt érdeklődő laikusnak is.

Nagy László

head of branded entertainment, Havas Media

Hivatkozás: https://mersz.hu/papp-vary-markazott-szorakoztatas//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave