Keller Kevin Lane, Kotler Philip

Marketingmenedzsment


396 Az érintett kérdések áttekintését lásd James R. Bettman–Mary Frances Luce–John W. Payne: “Constructive Consumer Choice Processes”. Journal of Consumer Research 25 (December 1998), pp. 187–217; valamint Itamar Simonson: “Getting Closer to Your Customers by Understanding How They Make Choices”. California Management Review 35 (Summer 1993), pp. 68–84. Az ezen a területen készült klasszikus tanulmányokhoz kapcsolódóan lásd az alábbiakat: Dan Ariely–Ziv Carmon: “Gestalt Characteristics of Experiences: The Defining Features of Summarized Events”. Journal of Behavioral Decision Making 13 (April 2000), pp. 191–201; Ravi Dhar–Klaus Wertenbroch: “Consumer Choice between Hedonic and Utilitarian Goods”. Journal of Marketing Research 37 (February 2000), pp. 60–71; Itamar Simonson–Amos Tversky: “Choice in Context: Tradeoff Contrast and Extremeness Aversion”. Journal of Marketing Research 29 (August 1992), pp. 281–295; Itamar Simonson: “The Effects of Purchase Quantity and Timing on Variety-Seeking Behavior”. Journal of Marketing Research 27 (May 1990), pp. 150–162.

Marketingmenedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 778 4

A szerzők célja az volt, hogy a lehető legátfogóbb, legaktuálisabb és legpraktikusabb marketingszakkönyv szülessen meg. Törölték az idejétmúlt elemeket, s a legfrissebb példákkal és esetekkel aktualizálták a klasszikus művet.

Az új kiadásban található főbb változások

Minden fejezet elején vadonatúj illusztrációk adnak bevezetést. Aktuális márkákat vagy vállalatokat mutatnak be, emellett csoportos vitaindítóként is használhatók. Az egyes témaköröket teljesen új cégbemutató szakaszok színesítik. Ezek valódi vállalatok példáin keresztül szemléltetik a fejezetben tárgyalt fogalmakat. Termékeket, szolgáltatásokat és piacokat mutatnak be, gyakran reklámokkal vagy termékfotókkal is kiegészítve.

A fejezetek végén Kiváló marketingmunka címmel két-két mini-esettanulmány található, amely vezető szervezetek innovatív és leleményes marketingmegoldásait mutatja be. Mindegyik esethez a tantermi vitát és az elemzést előmozdító kérdések is kapcsolódnak.

Az új kiadás részletesen foglalkozik a gazdasági, a természeti és a technológiai környezet utóbbi években végbement drámai változásaival, különösen kihangsúlyozva a gazdasági válság idején alkalmazható marketingtechnikákat, a fenntarthatóság és a zöld marketing megjelenését, valamint az infokommunikáció egyre gyorsuló fejlődését.

A személyes kommunikációról szóló fejezetet jelentősen frissítették, figyelembe véve a közösségi médiumok és a kommunikációs környezet változásait.

Az új kiadás magyarországi megjelenését alapos szaklektori munka előzte meg. A kiadó ezúton mond köszönetet Bauer Andrásnak, Fojtik Jánosnak, Hofmeister-Tóth Ágnesnek, Horváth Dórának, Józsa Lászlónak, Rekettye Gábornak, Simon Juditnak és Veres Zoltánnak, akik ebben a nagyívű munkában részt vettek, és biztosították az adaptáció szakmai színvonalát.

Hivatkozás: https://mersz.hu/kotler-keller-marketingmenedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave