Papp Ilona (szerk.)

Szolgáltatási menedzsment


3 A korábbi évtizedekben a magyar statisztikai rendszer lényegesen eltért ettől, 1992-ig a „Szolgáltatási Tevékenységek Jegyzéké”-nek (SzTJ) megfelelően történt a mérés, a számbavétel. A gazdasági változások, a piacgazdasági orientáció és a fejlett országok szervezeteihez történő közeledés a statisztikai rendszerben is jelentős korszerűsítést igényelt. Ennek során az új hazai statisztikai rendszer kialakításánál az ISIC aktuális, legújabb változata képezte az alapot, s ehhez igazodóan került kidolgozásra, s 1992-ben kiadásra került a Szolgáltatások Jegyzéke (SzJ), ami a szolgáltatások fogalmát is definiálta statisztika szemszögből.

Szolgáltatási menedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 161 5

Hivatkozás: https://mersz.hu/papp-szolgaltatasi-menedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave