Veres Zoltán

A szolgáltatásmarketing alapkönyve


Postai és telekommunikációs marketing

A postai és távközlési szolgáltatás jó példa az olyan üzletágakra, ahol a technológia viszonylag fejlett, a folyamatok összetettek, ezek azonban nagyrészt a háttérben zajlanak. Az igénybe vevő számára a szolgáltatás megfoghatatlan, fizikai tartalmából ugyanis a frontvonalban kevés észlelhető. Ez még a távbeszélő szolgáltatásra is érvényes, annak ellenére, hogy az átviteli hálózat műszaki-fizikai értelemben teljesen leírható. Az igénybe vevő azonban csak számára értelmezhetetlen zajokat észlel a hálózatból, sőt minél jobb az átvitel technikai minősége, annál kevésbé vehető észre. Ahogy tehát a kiskereskedelem, leszámítva az elektronikus vagy a csomagküldő formáját, egy totális frontvonalszolgáltatás, úgy a postai és távközlési szolgáltatások között sok kifejezetten backoffice típusú szolgáltatást találunk.

A szolgáltatásmarketing alapkönyve

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 059 739 5

Az élesedő versenynek köszönhetően a szolgáltatótevékenység fókuszában az ügyintézés minősége, biztonsága és gyorsasága, a meglévő és a potenciális ügyfélkapcsolatok elmélyítése áll. A szolgáltatásmarketing előtt álló legnagyobb kihívás, hogy képes-e javítani az ügyfelek vásárlásélményét, és hogy hogyan tud alkalmazkodni az új technológiák által átformált játékszabályokhoz. A kihívásokra a válaszok ebben a könyvben keresendők. Veres Zoltán munkáját nemcsak a marketing- és PR-szakemberek forgathatják haszonnal, de kétségkívül minden olyan szolgáltatószektorban tevékenykedő vállalat, intézmény vezetői és munkatársai is, melyeknek eredményességét döntően meghatározza, hogy milyen kép él róluk a fogyasztók fejében.

Domonkos András

vezérigazgató

Lombard Lízing Zrt.

„A könyv legnagyobb erénye, hogy teljes képet ad a szolgáltatásmarketing fejlődéstörténetéről, beleértve a legfrissebb eredményeket is. Gazdag forrásanyaga miatt nemcsak a marketingoktatók, hanem a témakör kutatói számára is nélkülözhetetlen olvasmány."

Éppen tíz éve, hogy Veres Zoltán könyvének első kiadását ezekkel a gondolatokkal ajánlottam az olvasók figyelmébe. A megújult kötetről ugyanazt tudom mondani, sőt, a bővített és átdolgozott kiadás már a bachelor- és masterképzések kurzusaihoz is külön fejezeteket tartalmaz friss esetekkel és trendkövető fogalomhasználattal. Egyszóval: alapkönyv.

Dr. Rekettye Gábor

tanszékvezető egyetemi tanár

Pécsi Tudományegyetem

Hivatkozás: https://mersz.hu/veres-a-szolgaltatasmarketing-alapkonyve//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave