Árva László, Deli-Gray Zsuzsa (szerk.)

Turizmusmarketing esettanulmányok II.


Szponzorok, médiatámogatók

A Veszprémi Ünnepi Játékok Nonprofit Kft. által fizetett hirdetések mellett a főtámogató, az MVM is biztosít felületeket a VeszprémFest hirdetéseinek a saját kontingenséből. Így a TV2, a SuperTV2, a Fem3, valamint a Pro4 csatornákon 20 másodperces, a Petőfi, a Sláger és a Trend FM rádiócsatornákon pedig 30 másodperces spotokkal jelent meg a VeszprémFest. A Pesti Est műsorfüzetben is szerepelt hirdetés az MVM kontingensén belül, valamint bannerekkel jelent meg a lokal.hu, a 888.hu és a ripost.hu online felületeken. A médiatámogatókkal speciális szerződése van a szervezőknek, így ezek megjelenésükért cserébe a hirdetési felületet kedvezményesen biztosítják.

Turizmusmarketing esettanulmányok II.

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 454 151 6

Budapest turizmusáért felelős hivatalos szervezet vezetőjeként örömmel üdvözlöm, hogy a felnövekvő nemzedék, a turizmus szakos hallgatók friss marketing esettanulmányokat kapnak kézhez a neves szerzői csapat jóvoltából. Külön köszönöm, hogy másik nagy szerelmem, a kultúra és kulturális turizmus is képviselteti magát a könyvben. Magyarországon igen magas színvonalú és gazdag a turizmus mint tantárgy oktatása, ugyanakkor az elméleti tudás mellett az élő gyakorlathoz is egy lépéssel közelebb kerülnek így a diákok.

Bán Teodóra, ügyvezető

Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ

A kötet második kiadása ismét sokszínű és jól feldolgozható esettanulmányokkal szolgál a felsőoktatásban turizmussal, marketinggel és általában a szolgáltatásokkal foglalkozó oktatók és hallgatók számára. A hazai és külföldi példák jól követik a turizmusban az elmúlt években bekövetkezett változásokat.

Heidrich Balázs, rektor, egyetemi tanár

Budapesti Gazdasági Egyetem

Hivatkozás: https://mersz.hu/arva-deli-gray-turizmusmarketing-esettanulmanyok-ii//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave