Törőcsik Mária

Fogyasztói magatartás

Insight, trendek, vásárlók


  • Az új bizonytalanság. Sok embert elbizonytalanított az átélt pénzügyi, gazdasági válság, hiteltelenné váltak emiatt az intézmények is. Az „új szerénység” a fogyasztó egyik védekező stratégiája, amelynek során a kínálat csábításának való ellenállást fejleszti ki a vásárló. A másik irány az etikai megfontolások nagyobb prioritásának választása a vásárlási döntéseknél.
  • Az új online mobilitás. A mobilkommunikáció fejlődésével növekszik az online vásárlások iránti igény is. A virtuális és a reális identitás váltogatása megerősíti a fogyasztót, elvárásait jobban megfogalmazza, beleszól a neki szánt termékek kialakításába is.
  • Az új ökokettősség. Azt emberek egyre inkább belátják, hogy szükség van a természeti környezet védelmére, de mindeközben keresik azokat a megoldásokat, hogy ez a védelem számukra a lehető legkevesebb korlátozást jelentse. Olyan termékek iránt mutatnak érdeklődést, amelyek a fenntarthatóságot a komforttal, élvezettel kötik össze.
  • Az új fogyasztók. Szűkös erőforrásainkat – pénz, idő – próbáljuk az életstílusunk megmutatására fordítani, a fogyasztás az életstílus fontos alkotóeleme. A vásárlás egyszerre kell hogy kényelmes és élményt adó legyen, folytatódik a hibrid vásárlói magatartás.
  • Új életmodellek. Az életkori határok fiatal életstílus irányába történő kitágítása jellemzővé válik. A folyamat a családi élet, a nemi szerepek erodálásával jár. Ezek a jelenségek felgyorsultak, egyre szélesebb körben jelennek meg.

Fogyasztói magatartás

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 737 1

Eladni olyan egyszerű!

Megnézed, merre megy a világ, pontosan kiválasztod a fogyasztóidat, majd felméred, mire vágynak a legjobban. És kész!

Már csak a terméket vagy a szolgáltatást kell hozzá csiszolnod.

Pont így csinálod? És hihetetlenül sikeres vagy? Akkor neked semmi szükséged erre a könyvre.

Mindenki más azonnal vegye a kezébe! Mert megtudja, hogyan működnek a trendek, kap tervezési modelleket és a mai magyar vásárlók szokásairól egy szuper pontos térképet, innovatív szegmensekkel.

Sőt, végre valaki részletesen leírta, mi a consumer insight!

Gábor Iván

Café Communications

Hivatkozás: https://mersz.hu/torocsik-fogyasztoi-magatartas//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave