Zátori Anita

Élménymenedzsment a turizmusban


Hogyan és milyen mértékben nyilvánul meg a párbeszéd, hozzáférés, átláthatóság és kockázatmegosztás (DART) a fogyasztóval való interakció során?

A kiscsoportos és buszos túraszolgáltatók nem törekednek a kapcsolattartásra a vendégekkel, „mert aki egyszer megnézte a várost, nem fogja újra megnézni”. A buszos, nem HoHo-típusú szolgáltatók esetében a túra előtti kommunikáció főképp közvetítőkön keresztül folyik. Ők és a kiscsoportos túraszervezők is az online tájékozódás magas aránya miatt nagyon fontosnak vélik az online vendégvéleményeket – például a TripAdvisoron vagy a GetYourGuide-on.

Élménymenedzsment a turizmusban

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2018

ISBN: 978 963 454 232 2

Abban a korban élünk, amikor már szinte minden „élmény”, akár a napi bevásárlás is. A szolgáltatások fogyasztása, helyszínek meglátogatása vagy akár a rokonlátogatás is mind-mind valamilyen élménnyel jár. A turisztikai, vendéglátóipari vagy eseményszervező vállalakozás számára azonban nem a „valamilyen élmény” létrahozása a cél, hanem a vendégek elvárásainak megfelelő vagy azon túl is mutató élmények létrehozása, amely egyúttal képes a szolgáltató vállalkozás céljainak megvalósulását is támogatni.

Ajánlom a könyvet mindazoknak, akik számára fontos az élmények kialakításának és létrehozásának folyamata és módszertana, amelyeket alkalmazhatnak is saját munkájukban, üzemelésükben.

Puczkó László

A kötet 2020-tól a Turizmus és mobilitás című online sorozat tagjaként jelenik meg.

Hivatkozás: https://mersz.hu/zatori-elmenymenedzsment-a-turizmusban//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave