Rekettye Gábor, Törőcsik Mária, Hetesi Erzsébet (szerk.)

Bevezetés a marketingbe

2., bővített kiadás


1 A szerző megjegyzése: Gyakori tévhit, hogy egy márkát azonosítunk a gyártóval, mintha a márkázás pusztán annyi lenne, hogy a gyártó elnevezi a termékét. Feltételezzük például, hogy a Rama margarint a Rama cég, az Axe dezodort az Axe vállalat, a Dove szappant pedig a Dove cég gyártja. Látni fogjuk, hogy ennél sokkal szélesebb értelemben lehet márkázni – a fenti három márkát például ugyanaz a cég (az Unilever) gyártja.

Bevezetés a marketingbe

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2022

ISBN: 978 963 454 776 1

Hét éve jelent meg a Bevezetés a marketingbe első kiadása, melyből azóta sok ezer egyetemi hallgató és vállalati szakember ismerte meg a szakterület alapjait. Az új kiadás letisztult szerkezete, könnyed, de szakszerű stílusa megőrizte az előző kiadás erényeit. A tartalom frissítése a legújabb trendek tárgyalásával olyan művet eredményezett, melyet az első olvasók mellett az első kiadás olvasóinak is megéri kézbe venni.

Dr. Veres Zoltán
sorozatszerkesztő, egyetemi tanár
Pannon Egyetem, Veszprém

Hivatkozás: https://mersz.hu/rekettye-torocsik-hetesi-bevezetes-a-marketingbe-bovitett-kiadas//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave