Magyar Tudomány 2022/11
Tartalomjegyzék
- 2022/11
- Tematikus összeállítás • A STEM tanításának és tanulásának aktuális kérdései • Current Issues in Teaching and Learning STEM
- Bevezető • Introduction
- A gondolkodás fejlesztése és a tudás alkalmazása a természettudomány diagnosztikus értékelésének tartalmi kereteiben • Development of Thinking and Application of Knowledge in the Frameworks for Diagnostic Assessment of Science
- A természettudományos gondolkodás és kutatás készségeinek fejlesztése kisiskoláskorban • Developing Scientific Reasoning and Inquiry Skills in Early Childhood
- A természettudomány tanulásának motivációi a 6. és a 8. évfolyamon • Science Learning Motivation in Grades 6 and 8
- Kutatásalapú kémiatanítás • Inquiry-based Chemistry Education
- Primitív axiómák (p-primek) a tanulók gondolkodásában • P-Prims in Students’ Thinking
- Bevezető • Introduction
- Tanulmányok
- Belülről kifelé konstruált világ, , • Constructing the World from Inside Out
- A Covid19-krízis gazdasági hatásai és világgazdasági összefüggései – hosszabb távú kilátások • Economic Impacts and Global Economic Context of the COVID-19 Crisis—Longer-term Perspectives
- A bolygó legújabb határa • The Newest Planetary Boundary
- Belülről kifelé konstruált világ, , • Constructing the World from Inside Out
- Megemlékezés
- Ki a tudós?
- Könyvszemle
- Kitekintés 2022/11
Kiadó: Akadémiai Kiadó
Online megjelenés éve: 2022
Folyóirat: Magyar Tudomány
ISSN: 1588-1245
A Magyar Tudományos Akadémia folyóirata Alapítva: 1840
Hivatkozás: https://mersz.hu/magyar-tudomany-202211//
BibTeXEndNoteMendeleyZotero