Magyar Tudomány 2019/7
Tartalomjegyzék
- 2019/07
- Tematikus összeállítás • A vizuális tanulás perspektívái
- Előszó
- Új paradigma az oktatásban – a képek elsődlegessége
- Ifjúsági szubkultúrák művészetpedagógiája
- Diagrammatikus érvelés – a kétkedés vége?
- Testben értett gondolat – színházi módszerek az oktatásban
- Vizuális metaforák és kogníció – a nemfogalmi újragondolása
- Újra egy új retorika? – A szenzuális megközelítés
- Előszó
- Tanulmányok
- A patológiai diagnosztika helyzete, problémái és fejlesztési lehetőségei
- Idősödő társadalmak mint a társadalmi innováció motorjai
- Vonzások és választások: Bécs és Budapest orvoskari kapcsolatai 1769–1945
- Az autóipar globális versenyképességének elemzése
- A jogi felelősség kihívásai a 21. században
- Fiatal kutatók Magyarországon – felmérés a 45 év alatti kutatók helyzetéről
- A patológiai diagnosztika helyzete, problémái és fejlesztési lehetőségei
- Tudós fórum
- Megemlékezés
- Könyvszemle
- Kitekintés
Kiadó: Akadémiai Kiadó
Online megjelenés éve: 2019
Folyóirat: Magyar Tudomány
ISSN: 1588-1245
A Magyar Tudományos Akadémia folyóirata Alapítva: 1840
Hivatkozás: https://mersz.hu/magyar_tudomany_201907//
BibTeXEndNoteMendeleyZotero