DOI: 10.1556/9789636641009.8

Second language learners’ reading habits in Veszprém, Hungary

Sheida Marzban, Gyöngyi Fábián
 

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Pannon Egyetem, TNYDI

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Pannon Egyetem

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

 
 

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Abstract:

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

The present research uses a 13-item questionnaire to examine the general reading habits of 70 Hungarian learners of English (L2) in different age groups in Veszprém, Hungary. The findings highlight the powerful effect of social media on students’ reading habits. The paper will further discuss the implications of the findings and provide some practical guidelines for teachers as well as recommendations for future research.
 

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Keywords: reading habits, second language learning and teaching, literacy, social media
 
Tartalomjegyzék navigate_next
Keresés a kiadványban navigate_next

A kereséshez, kérjük, lépj be!
Könyvjelzőim navigate_next
A könyvjelzők használatához
be kell jelentkezned.
Jegyzeteim navigate_next
Jegyzetek létrehozásához
be kell jelentkezned.
    Kiemeléseim navigate_next
    Mutasd a szövegben:
    Szűrés:

    Kiemelések létrehozásához
    MeRSZ+ előfizetés szükséges.
      Útmutató elindítása
      delete
      Kivonat
      fullscreenclose
      printsave