Közlekedési információs rendszerek II.
Számítógépes laborgyakorlat
Karakter | Leírás |
---|---|
0 | Számjegy, kötelező beírni. |
9 | Számjegy, nem kötelező beírni. |
# | Számjegy, plusz- vagy mínuszjel, szóköz. Nem kötelező. |
L | Betű, kötelező beírni. |
? | Betű, nem kötelező. |
A | Betű vagy számjegy, kötelező beírni. |
a | Betű vagy számjegy, nem kötelező beírni. |
& | Karakter vagy szóköz, kötelező. |
C | Karakter vagy szóköz, nem kötelező. |
, . / : | Tizedes jegy, dátum és idő elválasztók |
> | Nagybetűssé alakítja az ezt követő összes karaktert. |
< | Kisbetűssé alakítja az ezt követő összes karaktert. |
! | A beviteli maszk balról jobbra töltődik fel. |
\ | Közvetlenül ezt követő karakter jelenik meg a maszkban. |
„..” | Karakteres konstans |
Tartalomjegyzék
- Közlekedési információs rendszerek II. Számítógépes laborgyakorlat jegyzet
- Impresszum
- 1. Bevezető
- 2. A mintaadatbázis jellemzői
- 3. A mintaadatbázis létrehozása
- 4. Lekérdezések 1
- 5. Lekérdezések 2
- 6. Űrlapok
- 7. Jelentések, események, makrók, adatbázis eszközök
- 8. Visual Basic for Application (VBA)
- 9. Alkalmazásfejlesztés, menürendszer
- 10. Féléves feladat tartalma és tanácsok az elkészítéshez
- 11. Gyakorló feladatsorok
- Irodalomjegyzék
Kiadó: Akadémiai Kiadó
Online megjelenés éve: 2018
ISBN: 978 963 454 278 0
Az adatbázis-kezelő alkalmazások önmagukban is komplex „rendszerek”, számos komponenssel és azok bonyolult összefüggéseivel. A félév során egy közlekedési minta alkalmazást fejlesztünk közösen, miközben részletesen megismerkedünk az egyes objektumtípusok jellemzőivel, beállítási lehetőségeivel. Ezzel párhuzamosan fejlesztik a hallgatók a választott témájukban a saját alkalmazásukat, amit konzultációkkal támogatunk. Célunk, hogy az egyetemi képzésben szerzett „iskolai jellegű” feladatokon keresztül a hallgatók később eredményesen tudjanak bekapcsolódni összetettebb, nagyobb léptékű rendszertervezési és -fejlesztési feladatokba is, ahol ezek az alapismeretek és készségek nélkülözhetetlenek.
Terjedelmi korlátok miatt a jegyzet csak a tananyag vázát tartalmazza, így annak tartalma évről évre változhat. Mivel a jegyzet elsősorban oktatási célra készült, ezért nem is törekedtünk kézikönyv mélységű ismertetésre. A parancsok kipróbálása, gyakorlati elsajátítása számítógépes laborban történik, ami megkívánja a hallgatóságnak a laborfoglalkozásokon történő intenzív részvételét.
Hivatkozás: https://mersz.hu/csiszar-csonka-foldes-kozlekedesi-informacios-rendszerek-ii//
BibTeXEndNoteMendeleyZotero