Didaktika
Elméleti alapok a tanítás tanulásához
Tartalomjegyzék
- ELLENŐRZÉS ÉS KÖNYVVIZSGÁLAT
- Impresszum
- Mottó
- 1. Az ellenőrzésről általában
- 2. A vállalkozások ellenőrzési rendszere
- 3. Könyvvizsgálat
- 3.1. Könyvvizsgálói ellenőrzés
- 3.2. A könyvvizsgálat folyamata
- 3.2.1. A beszámolóban szereplő állítások
- 3.2.2. Szakmai megítélés és szakmai szkepticizmus a könyvvizsgálatban
- 3.2.3. Tervezés és kockázatbecslés
- 3.2.3.1. Kockázatbecslési folyamat első lépcsője: a kockázatazonosítás
- 3.2.3.2. A gazdálkodó és környezetének megismerése beleértve a társaság belső kontrolját
- 3.2.3.3. Az informatikai környezet felmérése
- 3.2.3.4. Lényegesség a könyvvizsgálatban
- 3.2.3.5. A könyvvizsgáló csalással kapcsolatos felelőssége
- 3.2.3.6. Kockázatbecslési folyamat második lépcsője: a kockázatbecslés maga
- 3.2.3.7. Tervezés és könyvvizsgálati dokumentáció
- 3.2.3.1. Kockázatbecslési folyamat első lépcsője: a kockázatazonosítás
- 3.2.4. Könyvvizsgálati bizonyítékok és eljárások
- 3.2.4.1. Könyvvizsgálói bizonyíték fogalma
- 3.2.4.2. Bizonyítékszerzési módok – a könyvvizsgálói eljárások típusai
- 3.2.4.3. Könyvvizsgálati eljárások jellege a cél szerint
- 3.2.4.4. Kontrollok tesztelése
- 3.2.4.5. Alapvető vizsgálati eljárások
- 3.2.4.6. Könyvvizsgálati mintavételezés és CAATS
- 3.2.4.7. Más munkájának felhasználása
- 3.2.4.1. Könyvvizsgálói bizonyíték fogalma
- 3.2.5. Egyes kiemelt tételek könyvvizsgálata
- 3.2.6. Az elvégzett könyvvizsgálati munka jelentés kiadás előtti áttekintése
- 3.2.7. A könyvvizsgálói jelentés
- 3.2.1. A beszámolóban szereplő állítások
- 3.3. A könyvvizsgálat minőségbiztosítása
- 3.4. A könyvvizsgáló kapcsolatrendszere
- Mellékletek
- Irodalomjegyzék
Kiadó: Akadémiai Kiadó
Online megjelenés éve: 2021
ISBN: 978 963 454 721 1
A didaktika a pedagógiának a tanulás támogatásával foglalkozó tudományterülete, amely a Comenius óta eltelt 5 évszázadban folyamatosan gazdagodott, bővült. A jelen kézikönyv több mint 20 fejezetben dolgozza fel a tanulás jellemzőire, a tanulókra, a tehetségesekkel, a különös figyelmet igénylőkkel való bánásmódra, az oktatás tartalmára, a tantervekre, a tervezésre, az oktatás kereteire, stratégiáira, módszereire, a digitális pedagógiára vonatkozó legújabb ismereteket. Tájékozódhatunk belőle a társadalom és az oktatás kapcsolatáról, a tanulás környezetéről, a hatékony pedagógus ismérveiről, a pedagógussá válás folyamatáról, a pedagógiai kutatás alapvető módszereiről, valamint az oktatás paradigmáinak történeti alakulásáról. A kézikönyvet, amelyet a neveléstudomány és a pedagógusképzés jeles képviselői írtak, egyaránt haszonnal forgathatják az ismereteiket bővíteni kívánó gyakorló pedagógusok, doktoranduszhallgatók, valamint a mesterség alapjaival ismerkedő pedagógusjelöltek.
Hivatkozás: https://mersz.hu/falus-didaktika//
BibTeXEndNoteMendeleyZotero