Fazekas Ágnes (szerk.)

Innováció az oktatásban

Az Innova kutatási projekt záró kötete


41. ábra. A szervezeti eredményesség változását mérő mutatók alakulása az innovatív munkahelyi viselkedés négy típusában
Megjegyzés: egyéni szintű adatok. Az oszlopok felett az elemszám olvasható. A bal oldali skála a szervezet eredményességével kapcsolatos kérdésre adott munkatársi válaszok alapján lett számolva 1–5-ös skálán (1 – Jelentősen romlott; 2 – Kisebb mértékben romlott; 3 – Nem változott; 4 – Kisebb mértékben javult; 5 – Nagymértékben javult). Bal oldalról haladva az első és a második csoport közötti különbség statisztikai értelemben nem szignifikáns, de az első és a harmadik közötti az. A jobb oldali skála a vezetői vélemények alapján számított mutató: ennek értéke 1 és 3 között mozoghat (1 – romlott; 2 – stagnált; 3 – javult)

Innováció az oktatásban

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2021

ISBN: 978 963 454 714 3

E könyv az elmúlt évek egyik legnagyobb volumenű hazai oktatáskutatás, az Innova projekt eredményeit összegzi. Arra az átfogó kérdésre ad választ, hogy milyen feltételek mellett jönnek létre és terjednek el az alulról építkező változtatások, innovációk. A kvalitatív és kvantitatív eljárásokat ötvöző kutatás az oktatási szektor minden alrendszerére kiterjedt, illetve az innovációk széles spektrumát vizsgálta, beleértve a tantermi folyamatokat érintő kurrikulumváltoztatásokat és szervezeti működést modernizáló vezetési vagy menedzsmentinnovációkat is.

Hivatkozás: https://mersz.hu/fazekas-innovacio-az-oktatasban//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave