Fazekas Ágnes (szerk.)

Innováció az oktatásban

Az Innova kutatási projekt záró kötete


4. táblázat. Az első adatfelvétel során kialakuló adatbázis sajátosságai
Adatgyűjtési egység
A kérdőívek kitöltésére felkérő, az elektronikus kérdőív linkjét tartalmazó kiküldött levelek száma
Beérkezett, használható adatokat tartalmazó kérdőívek száma
Visszaküldési arány (%)
A teljes adat-szolgáltató sokaság %-a
Tiszta profilú iskola előtti nevelés
4452
1724
38,7
35,5
Tiszta profilú alapfokú oktatás
2800
1123
40,1
23,1
Tiszta profilú középfokú általános oktatás
407
103
25,3
2,1
Tiszta profilú középfokú szakmai oktatás
988
193
19,5
4
Középfokú általános és szakmai oktatás egyéb profil nélkül
319
61
19,1
1,3
Egyéb tiszta vagy vegyes profilú közoktatási intézmény vagy közoktatási intézmény nem közoktatási feladatot ellátó telephelye
5432
1037
19,1
21,4
Felsőoktatási tanszék/intézet
1858
446
24,0
9,2
Doktori iskola
173
58
33,5
1,2
Nem beazonosítható felsőoktatási adatszolgáltató
9
0,2
Piaci képzőhely
1338
99
7,4
2
ÖSSZESEN
17767
4853
27,3
100
Megjegyzés: Ebben a táblázatban a közoktatási intézmények esetében a profil meghatározása a közoktatási statisztikai adatoknak az Innova adatbázishoz való hozzácsatolásával történt.

Innováció az oktatásban

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2021

ISBN: 978 963 454 714 3

E könyv az elmúlt évek egyik legnagyobb volumenű hazai oktatáskutatás, az Innova projekt eredményeit összegzi. Arra az átfogó kérdésre ad választ, hogy milyen feltételek mellett jönnek létre és terjednek el az alulról építkező változtatások, innovációk. A kvalitatív és kvantitatív eljárásokat ötvöző kutatás az oktatási szektor minden alrendszerére kiterjedt, illetve az innovációk széles spektrumát vizsgálta, beleértve a tantermi folyamatokat érintő kurrikulumváltoztatásokat és szervezeti működést modernizáló vezetési vagy menedzsmentinnovációkat is.

Hivatkozás: https://mersz.hu/fazekas-innovacio-az-oktatasban//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave