Közoktatás-fejlesztési beavatkozások hatásmechanizmusai
Program | Vezetői válaszok |
Pedagógusválaszok | ||
% | N | % | N | |
Ökoiskola Program | 98,21 |
71 | 95,20 | 309 |
TÁMOP kompetencia (3.1, 3.2) | 96,12 | 366 |
94,21 | 869 |
TÁMOP esélyegyenlőség (3.3, 3.4) | 95,02 | 122 |
93,54 | 297 |
HEFOP esélyegyenlőség (2.1) | 94,87 | 118 |
93,88 | 280 |
IPR | 93,97 | 141 | 90,00 | 556 |
HEFOP kompetencia (3.1) | 93,52 |
234 | 94,90 | 506 |
Zsolnai-program |
83,25 | 89 | 89,00 | 111 |
Comenius 2000 |
78,78 | 118 | 80,00 | 275 |
EU-együttműködés | – | – | 89,26 | 135 |
Tartalomjegyzék
- Közoktatás-fejlesztési beavatkozások hatásmechanizmusai • Doktori (PhD) értekezés
- Impresszum
- Előszó
- Köszönetnyilvánítás
- Bevezetés
- A kutatás bemutatása
- Az implementáció kutatása
- Implementációs összefüggések
- A kurrikulumot érintő fejlesztési beavatkozások implementálása
- A hazai kurrikulumfejlesztési programok hatásmechanizmusainak vizsgálata: elméleti modellek és módszerek
- A vizsgált fejlesztési programok és ezek kontextusa
- A kutatásban részt vett intézmények és pedagógusok főbb jellemzői
- A programok által kiváltott tartós és mély hatás
- A beavatkozások megvalósulásának jellegzetességei
- Konklúzió
- Hivatkozások
- Ábrák, táblázatok és keretes írások jegyzéke
- Mellékletek
Kiadó: Akadémiai Kiadó
Online megjelenés éve: 2021
ISBN: 978 963 454 715 0
E könyv a közoktatás-fejlesztési programok implementációját vizsgáló ImpAla kutatást mutatja be. Betekintést nyúlt az iskola- és kurrikulum-fejlesztés elméleti hátterébe, bemutatja az alkalmazott kvalitatív és kvantitatív eszközöket, illetve ismertet olyan tipológiákat, amelyek a fejlesztési programok és az iskolák, valamint pedagógusaik sajátosságai mentén határozzák meg a programok várható hatását. A kutatás fontos tudásforrás lehet elméleti és gyakorlati szakemberek számára egyaránt.
Hivatkozás: https://mersz.hu/fazekas-kozoktatas-fejlesztesi-beavatkozasok-hatasmechanizmusai//
BibTeXEndNoteMendeleyZotero