Fazekas Ágnes

Közoktatás-fejlesztési beavatkozások hatásmechanizmusai


29. táblázat. A programokat megvalósító pedagógusok és iskolák közül azok aránya, akik hasznosnak találták a programot
 Program
Vezetői válaszok
Pedagógusválaszok
%
N
%
N
Ökoiskola Program
98,21
71
95,20
309
TÁMOP kompetencia (3.1, 3.2)
96,12
366
94,21
869
TÁMOP esélyegyenlőség (3.3, 3.4)
95,02
122
93,54
297
HEFOP esélyegyenlőség (2.1)
94,87
118
93,88
280
IPR
93,97
141
90,00
556
HEFOP kompetencia (3.1)
93,52
234
94,90
506
Zsolnai-program
83,25
89
89,00
111
Comenius 2000
78,78
118
80,00
275
EU-együttműködés
– 
– 
89,26
135

Közoktatás-fejlesztési beavatkozások hatásmechanizmusai

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2021

ISBN: 978 963 454 715 0

E könyv a közoktatás-fejlesztési programok implementációját vizsgáló ImpAla kutatást mutatja be. Betekintést nyúlt az iskola- és kurrikulum-fejlesztés elméleti hátterébe, bemutatja az alkalmazott kvalitatív és kvantitatív eszközöket, illetve ismertet olyan tipológiákat, amelyek a fejlesztési programok és az iskolák, valamint pedagógusaik sajátosságai mentén határozzák meg a programok várható hatását. A kutatás fontos tudásforrás lehet elméleti és gyakorlati szakemberek számára egyaránt.

Hivatkozás: https://mersz.hu/fazekas-kozoktatas-fejlesztesi-beavatkozasok-hatasmechanizmusai//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave