Fazekas Ágnes

Közoktatás-fejlesztési beavatkozások hatásmechanizmusai


31. táblázat. A fejlesztési beavatkozás hatására vonatkozó állításokkal való egyetértés átlaga
Program kezdődő kódja 
Pedagógus-kérdőív
Vezetői kérdőív
Iskolánk sokkal sikeresebb lett a program bevezetésének köszönhetően
A program bevezetése óta a szülők jobban elismerik az iskolánkban végzett pedagógiai munkát
Iskolánk sokkal sikeresebb lett a program bevezetése nyomán
A programban való részvétel komoly és mindmáig jól érzékelhető hatást gyakorolt iskolánkra
HEFOP 2.1
Átlag
2,99
2,69
3,11
3,24
N
185
186
80
78
Szórás
0,73
0,76
0,595
0,776
HEFOP 3.1
Átlag
3,00
2,60
3,07
3,31
N
334
321
134
138
Szórás
0,77
0,80
0,685
0,733
TÁMOP 3.1
Átlag
2,84
2,51
2,99
3,26
N
478
462
198
197
Szórás
0,75
0,81
0,653
0,648
TÁMOP 3.3
Átlag
2,93
2,60
2,85
2,86
N
82
87
33
35
Szórás
0,60
0,72
0,755
0,601
TÁMOP 3.4
Átlag
3,25
3,04
3,14
3,50
N
24
23
7
8
Szórás
0,61
0,56
0,378
0,535
Egyéb TÁMOP-program
Átlag
2,87
2,57
2,75
3,00
N
15
14
12
13
Szórás
0,52
0,94
0,452
0,408
Pedagógiai fejlesztéssel járó TIOP-program
Átlag
3,06
2,67
3,18
3,61
N
18
15
17
18
Szórás
0,64
0,90
0,636
0,608
Összesen
Átlag
2,93
2,59
3,02
3,26
N
1 136
1 110
481
490
Szórás
0,74
0,80
0,654
0,694

Közoktatás-fejlesztési beavatkozások hatásmechanizmusai

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2021

ISBN: 978 963 454 715 0

E könyv a közoktatás-fejlesztési programok implementációját vizsgáló ImpAla kutatást mutatja be. Betekintést nyúlt az iskola- és kurrikulum-fejlesztés elméleti hátterébe, bemutatja az alkalmazott kvalitatív és kvantitatív eszközöket, illetve ismertet olyan tipológiákat, amelyek a fejlesztési programok és az iskolák, valamint pedagógusaik sajátosságai mentén határozzák meg a programok várható hatását. A kutatás fontos tudásforrás lehet elméleti és gyakorlati szakemberek számára egyaránt.

Hivatkozás: https://mersz.hu/fazekas-kozoktatas-fejlesztesi-beavatkozasok-hatasmechanizmusai//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave