Közoktatás-fejlesztési beavatkozások hatásmechanizmusai
Program kezdődő kódja | Pedagógus-kérdőív | Vezetői kérdőív | |||
Iskolánk sokkal sikeresebb lett a program bevezetésének köszönhetően | A program bevezetése óta a szülők jobban elismerik az iskolánkban végzett pedagógiai munkát | Iskolánk sokkal sikeresebb lett a program bevezetése nyomán | A programban való részvétel komoly és mindmáig jól érzékelhető hatást gyakorolt iskolánkra | ||
HEFOP 2.1 | Átlag |
2,99 | 2,69 | 3,11 | 3,24 |
N | 185 | 186 | 80 | 78 | |
Szórás |
0,73 | 0,76 | 0,595 | 0,776 | |
HEFOP 3.1 | Átlag |
3,00 | 2,60 | 3,07 | 3,31 |
N | 334 | 321 | 134 | 138 | |
Szórás |
0,77 | 0,80 | 0,685 | 0,733 | |
TÁMOP 3.1 | Átlag |
2,84 | 2,51 | 2,99 | 3,26 |
N | 478 | 462 | 198 | 197 | |
Szórás |
0,75 | 0,81 | 0,653 | 0,648 | |
TÁMOP 3.3 | Átlag |
2,93 | 2,60 | 2,85 | 2,86 |
N | 82 | 87 | 33 | 35 | |
Szórás |
0,60 | 0,72 | 0,755 | 0,601 | |
TÁMOP 3.4 | Átlag |
3,25 | 3,04 | 3,14 | 3,50 |
N | 24 | 23 | 7 | 8 | |
Szórás |
0,61 | 0,56 | 0,378 | 0,535 | |
Egyéb TÁMOP-program | Átlag |
2,87 | 2,57 | 2,75 | 3,00 |
N | 15 | 14 | 12 | 13 | |
Szórás |
0,52 | 0,94 | 0,452 | 0,408 | |
Pedagógiai fejlesztéssel járó TIOP-program |
Átlag | 3,06 | 2,67 | 3,18 | 3,61 |
N | 18 | 15 | 17 | 18 | |
Szórás |
0,64 | 0,90 | 0,636 | 0,608 | |
Összesen | Átlag |
2,93 | 2,59 | 3,02 | 3,26 |
N | 1 136 | 1 110 | 481 | 490 | |
Szórás | 0,74 | 0,80 | 0,654 | 0,694 |
Tartalomjegyzék
- Közoktatás-fejlesztési beavatkozások hatásmechanizmusai • Doktori (PhD) értekezés
- Impresszum
- Előszó
- Köszönetnyilvánítás
- Bevezetés
- A kutatás bemutatása
- Az implementáció kutatása
- Implementációs összefüggések
- A kurrikulumot érintő fejlesztési beavatkozások implementálása
- A hazai kurrikulumfejlesztési programok hatásmechanizmusainak vizsgálata: elméleti modellek és módszerek
- A vizsgált fejlesztési programok és ezek kontextusa
- A kutatásban részt vett intézmények és pedagógusok főbb jellemzői
- A programok által kiváltott tartós és mély hatás
- A beavatkozások megvalósulásának jellegzetességei
- Konklúzió
- Hivatkozások
- Ábrák, táblázatok és keretes írások jegyzéke
- Mellékletek
Kiadó: Akadémiai Kiadó
Online megjelenés éve: 2021
ISBN: 978 963 454 715 0
E könyv a közoktatás-fejlesztési programok implementációját vizsgáló ImpAla kutatást mutatja be. Betekintést nyúlt az iskola- és kurrikulum-fejlesztés elméleti hátterébe, bemutatja az alkalmazott kvalitatív és kvantitatív eszközöket, illetve ismertet olyan tipológiákat, amelyek a fejlesztési programok és az iskolák, valamint pedagógusaik sajátosságai mentén határozzák meg a programok várható hatását. A kutatás fontos tudásforrás lehet elméleti és gyakorlati szakemberek számára egyaránt.
Hivatkozás: https://mersz.hu/fazekas-kozoktatas-fejlesztesi-beavatkozasok-hatasmechanizmusai//
BibTeXEndNoteMendeleyZotero