Fazekas Ágnes

Közoktatás-fejlesztési beavatkozások hatásmechanizmusai


59. táblázat. A légkör témakörére létrehozott összetett változóhoz kapcsolódó elemek a vezetői és a pedagógus-kérdőívből
Vezető
Iskolánkban a pedagógusok különösen megbecsülik azokat a kollégákat, akik tudásukat megosztják velük
A mi iskolánkban a szakmai viták elősegítik a nevelőtestület szakmai fejlődését és nem károsítják az emberi kapcsolatokat
A mi iskolánkban a nevelőtestület általában leinti azokat, akik valamilyen problémára újszerű megoldást javasolnak
A mi iskolánkban különösen erős együttműködés jellemezi a pedagógusokat
Kérjük, jelölje meg, hogy az önök iskolájában az alábbi tényezők mennyire akadályozzák jelenleg az eredményes pedagógiai munkát / Nevelőtestületen belüli légkör, belső kommunikációs problémák
Nehézségek és feszültségek nélkül meg tudjuk oldani, ha egy kollégát továbbképzés miatt helyettesíteni kell
Pedagógus
Pedagógustársaim elvárásai is ösztönöztek, amikor az új eszközöket / módszereket alkalmazni kezdtem
A program megvalósítása során az alábbiak közül melyek okoztak Önnek problémát, illetve sikerült-e megoldani ezeket? / A nevelőtestület idegenkedése az alkalmazott eszközök, módszerek és a koncepció változásával szemben
Általában sok segítséget kapok a felmerülő tanítási, tanulásszervezési feladataim, problémáim megoldásához kollégáimtól

Közoktatás-fejlesztési beavatkozások hatásmechanizmusai

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2021

ISBN: 978 963 454 715 0

E könyv a közoktatás-fejlesztési programok implementációját vizsgáló ImpAla kutatást mutatja be. Betekintést nyúlt az iskola- és kurrikulum-fejlesztés elméleti hátterébe, bemutatja az alkalmazott kvalitatív és kvantitatív eszközöket, illetve ismertet olyan tipológiákat, amelyek a fejlesztési programok és az iskolák, valamint pedagógusaik sajátosságai mentén határozzák meg a programok várható hatását. A kutatás fontos tudásforrás lehet elméleti és gyakorlati szakemberek számára egyaránt.

Hivatkozás: https://mersz.hu/fazekas-kozoktatas-fejlesztesi-beavatkozasok-hatasmechanizmusai//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave