Toward an Understanding of Pre-Service English Teachers’ Motivation: The Case of Hungary
Tartalomjegyzék
- Piaci és hitelkockázat-menedzsment
- Impresszum
- Előszó
- Bevezetés
- A kockázat fogalma
- A pénzügyi kockázatok típusai
- A kockázatkezelés szükségessége
- A kockázat mérése: kockázati mutatók
- A kockáztatott érték (VaR) és becslése
- Koherens kockázati mérőszámok
- A feltételes kockáztatott érték (CVaR)
- A várható többletveszteség (es) és a bázeli keretrendszer
- A hitelkockázat mérése
- Adósminősítési rendszerek
- Hitelkockázati modellek
- A CreditMetrics kockázatmérő rendszer
- A KMV kockázatmérő rendszer
- Tényleges mulasztási valószínűségek: várható mulasztási gyakoriságok
- Az eszközök piaci értékének és a piaci érték volatilitásának becslése
- A „mulasztástól való távolság” értékének meghatározása
- A mulasztási valószínűség (EDF) származtatása
- Hitelkockázatnak kitett pénzáramok értékelése
- Kockázatsemleges mulasztási valószínűségek származtatása
- Tényleges mulasztási valószínűségek: várható mulasztási gyakoriságok
- A hitelkockázat és a piaci kockázat kölcsönhatása
- A függőség általános jellemzése: kopulák
- A piaci kockázat kezelése
- A hitelkockázat kezelésének eszközei: hitelderivatívák
- Irodalomjegyzék
Kiadó: Akadémiai Kiadó
Online megjelenés éve: 2022
ISBN: 978 963 454 818 8
In this monograph, the findings of a mixed-methods, multi-perspective empirical study targeting the motivation of Hungarian pre-service English teachers are presented and discussed. When it comes to the Hungarian context, the importance of the topic is indicated by issues, such as the ongoing workforce shortage in the public education sector and the latest reforming of the initial teacher education system. The present investigation sheds light on the complexity of Hungarian pre-service English teachers’ motivation, which was found to be a bipartite construct interrelated with cognitive, emotional, and social processes. It also offers insights into the motivating capacity of the undivided pre-service English teacher education program as well as the extent to which the initial teacher education system is effective with respect to its student recruitment policy. As such, this monograph might be beneficial to researchers, university instructors, mentor teachers, and educational policymakers alike.