Racsmány Mihály (szerk.)

A fejlődés zavarai és vizsgálómódszerei


Korrelációk

A lépésenkénti módszerrel végzett diszkriminanciaelemzésben azt vizsgáltuk, hogy a grammatikamegértést és a szókincsnagyságot reprezentáló mutatók, illetve az életkor közül melyik prediktája a kétféle hamisvélekedés-tulajdonítási teljesítményt. Eredményeink szerint a nem verbális hamisvélekedés-tulajdonítási teljesítményt egyik változó sem prediktálta szignifikánsan; míg a verbális hamisvélekedés-tulajdonítási teljesítményt első lépésben a grammatikamegértés (TROG; Wilks-féle lambda = 0,492; F = 13,43; p = 0,003).

A fejlődés zavarai és vizsgálómódszerei

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2020

ISBN: 978 963 454 500 2

Kötetünk az ismertebb fejlődési zavarok kurrens tudományos elméleteit és vizsgálómódszereit mutatja be. Az olvasó az egyes vizsgálati területek vezető hazai szakértőinek munkáin keresztül betekintést nyerhet az autizmus, a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar vagy a diszkalkulia kutatásának legfontosabb kérdéseibe.

Hivatkozás: https://mersz.hu/racsmany-a-fejlodes-zavarai-es-vizsgalomodszerei//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave