Fóris Ágota, Bölcskei Andrea, Dér Csilla Ilona, Csontos Nóra (szerk.)

Nyelv, kultúra, identitás II. Pragmatika, diskurzuselemzés, interkulturális kommunikáció


Az eredmények

Összesen 100-an töltötték ki a kérdőívet, az ELTE TÓK hallgatói. Életkorukat tekintve a kérdőív kitöltésekor 19–25 év közöttiek voltak (19 évesek 4-en; 20 évesek 19-en; 21 évesek 35-en; 22 évesek 23-an; 23 évesek 9-en; 24 évesek 7-en; 25 évesek 3-an), 99 nő és 1 férfi. A végzettségük minden esetben érettségi volt, ezen felül megjelent még néhány esetben OKJ-s végzettség. Évfolyamukat tekintve másodéves volt 37 hallgató, harmadéves 49, 14-en pedig azt írták be, hogy „negyedik”, ők is másodévesek, mert a kurzuson, ahol kitöltötték a lapokat, nem vettek részt negyedévesek. A műveltségterületek megoszlása a következő volt: vizuális nevelés: 8; természetismeret: 13; matematika: 12; informatika: 19; magyar: 12; angol: 15; német: 7; ének: 4; ember és társadalom: 7; testnevelés: 3.

Nyelv, kultúra, identitás II. Pragmatika, diskurzuselemzés, interkulturális kommunikáció

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2020

ISBN: 978 963 454 536 1

A tanulmánykötet a XXVII. Magyar Alkalmazott Nyelvészeti Kongresszuson elhangzott előadások írott, lektorált változatát tartalmazza a „nyelv, kultúra, identitás” témaköréhez kapcsolódva; egyúttal betekintést nyújt az alkalmazott nyelvészet legújabb kutatási eredményeibe. A könyvben a pragmatika és diskurzuselemzés és az interkulturális kommunikáció területére eső tanulmányok olvashatók.

Hivatkozás: https://mersz.hu/nyelv-kultura-identitas-2-pragmatika-diskurzuselemzes-interkulturalis-kommunikacio//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave