Gősi Zsuzsanna, Magyar Márton (szerk.)

A tanulás-tanítás folyamatának sajátosságai sport(os) nézőpontból


Holecz A. – Csongrádi B. (2009) Tanító szakos hallgatók pályaelkötelezettsége és determináló tényezői. In: Bárdos J. – Sebestyén J. (szerk.): Neveléstudomány – Integritás és integrálhatóság: inter- és multidiszciplináris szemlélet, többnyelvűség, multikulturalitás az oktatás és nevelés elméletében és gyakorlatában. Program, tartalmi összefoglalók. IX. Országos Neveléstudományi Konferencia, Veszprém, 2009. november 19–21. Veszprém: Pannon Egyetem, 240. http://onk2011.elte.hu/onk_2009_konferenciakotet.pdf

A tanulás-tanítás folyamatának sajátosságai sport(os) nézőpontból

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2023

ISBN: 978 963 454 907 9

Az ELTE Egészségfejlesztési és Sporttudományi Intézete évek óta jelentet meg szakkönyveket, amelyek a sporttudomány aktuális kérdéseire keresik a választ. A mostani kötet címe sokat elárul a tartalomról: „A tanulás–tanítás folyamat sajátosságai sport(os) nézőpontból” – azaz a hangsúly ebben a kiadványban elsősorban kifejezetten az oktatás tapasztalataira helyeződött. Egészen új módszerek (mint a MIP-NPET mentorprogram), területek (mint a női labdarúgás edzői munkája) és kritikus időszakot megélő szervezeti formák (kosárlabda-akadémiák), illetve a speciális edzőképzés alkotják a kötet témáit. Fontos kiegészítőként jelenik meg a mozgásterápia gyógyító alkalmazása, továbbá a pandémia hatása a szponzorációra. A szerzők, akik többségében az ELTE oktatói, nagyon alapos munkát végeztek. Az adott témakör elméleti és gyakorlati oldalát is bemutatták, és kifejezetten hasznos következtetésekre jutottak.

Melegen ajánljuk ezt a kötetet a sportok, különösen a sportoktatás iránt érdeklődőknek, illetve mindazoknak, akiket a sport különböző aspektusai érdekelnek.Prof. em. Bárdos György

Hivatkozás: https://mersz.hu/gosi-magyar-a-tanulas-tanitas-folyamat-sajatossagai-sportos-nezopontbol//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave