Horváth László, Lencse-Csík Orsolya, Misley Helga, Nagy Krisztina, Verderber Éva

Az AKG mint innovatív tanulási környezet

Kutatási beszámoló az Alternatív Közgazdasági Gimnázium Pedagógiai Programjának beválásvizsgálatáról


Összefoglalás és a fejlesztési javaslatok megfogalmazása

Kutatásunk egészén átívelt a komplexitásra való törekvés, melynek eredményeként az előkutatási szakasz lezártával öt, egymással szorosan összefüggő téma kristályosodott ki: az innovatív iskola, a személyközpontú iskola, a tanulószervezeti viselkedés és tudásmenedzsment, az önigazgató iskola megosztott vezetése, valamint a kommunikáció, kapcsolatok és marketing. Ezek köré szerveztük a kvantitatív és kvalitatív megismerés fázisait, ahogyan azt kutatási modellünkben is kifejtettük.

Az AKG mint innovatív tanulási környezet

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2018

ISBN: 978 963 059 922 1

Az Alternatív Közgazdasági Gimnázium (AKG) megalapításától kezdve reflektív módon, szakmai önvizsgálatra és korrekcióra épülve szervezi életét. Ennek szerves részét képezi a tízévenkénti átvilágítás, melynek eredményeit az intézmény mindenki számára elérhető módon közzéteszi (AKG, 2012). Az „AKG mint innovatív tanulási környezet” című kiadvány az AKG Alapítvány által megrendelt és az önigazgató nevelőtestület által elfogadott szervezeti átvilágítás legújabb, 2016-os eredményeit foglalja össze. Teszi mindezt annak érdekében, hogy azt az iskola saját fejlődése, fejlesztése céljából felhasználhassa, másrészt azért, hogy az iskolát a külvilág számára objektív, szakmailag megalapozott módon reprezentálja.

Hivatkozás: https://mersz.hu/horvath-lencse-csik-misley-nagy-verderber-az-akg-mint-innovativ-tanulasi-kornyezet//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave