Doró Katalin, Habók Anita, Magyar Andrea

Nyelvtanulási stratégiák tanítása és fejlesztése


6. táblázat. Az 5-6. évfolyamos tanulók tanulási szokásai az idegen nyelvi osztályzat alapján
Stratégia
Osztályzat
F
p<
Szignifikáns különbség
Jeles átlag (%p)
Jó átlag (%p)
Közepes vagy gyengébb átlag (%p)
Tan. str.at.
Kidolgozó
59
55
53
6
,9
0
,01
123<5
Memorizáló
79
76
69
17
,4
0
,001
123<4; 123<5
Kontroll
69
69
63
7
,6
0
,01
123<4; 123<5
Motiváció
Instrumentális
86
85
82
n. sz.
Olvasás iránti érd.
64
60
54
10
,4
0
,001
123<4; 123<5
Matematika iránti érd.
55
53
55
n. sz.
Igyekezet és kitartás
72
69
62
15
,5
0
,001
123<4; 123<5
Énkép
Önhatékonyság
71
64
59
26
,2
0
,001
123<4; 123<5; 4<5
Verbális énkép
75
66
62
36
,7
0
,001
123<4; 123<5; 4<5
Matematikai énkép
71
57
51
47
,3
0
,001
123<4; 123<5; 4<5
Tanulmányi énkép
84
69
62
109
,1
0
,001
123<4; 123<5; 4<5
Tan. h. pref.
Kooperatív tan. helyzet
70
73
70
n. sz.
Versenyorientált tan. helyz.
73
69
66
7
,4
0
,001
123<5

Nyelvtanulási stratégiák tanítása és fejlesztése

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2018

ISBN: 978 963 059 923 8

Hivatkozás: https://mersz.hu/doro-habok-magyar-nyelvtanulasi-strategiak-tanitasa-es-fejlesztese//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave